تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- فیلم‌های روز سینمای ایران از «رادیو» پخش می‌شوند
- مبارزه پرندگان خشمگین در فضا: آزمایش یک فضانورد در جاذبه صفر
- یکی از بنیانگذاران فیس‌بوک، نشریه مشهور سیاسی را خرید
- سامسونگ باز هم اپل را به تقلید از خود متهم کرد
- «شورای‌عالی فضای مجازی چیزی شبیه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی است»
- انتقام‌گیری هکرهای ناشناس از شرکت همکار پلیس نیویورک
- چگونگی بهره‌مندی خبرنگاران از بیمه تکمیلی
- تبانی اپل با برخی ناشران برای بالابردن قیمت کتب الکترونیک
- تونی بلر از اینکه اینترنت، یک ابزار دولتی نیست اظهار تاسف کرد
- سامسونگ و عرضه گلکسی جیبی

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 21 اسفندماه 1390  

 

یکی از بنیانگذاران فیس‌بوک، نشریه مشهور سیاسی را خرید

 
 

خرید یک نشریه تخصصی مشهور سیاسی توسط یکی از بنیانگذاران فیس بوک توجه محافل خبری و سیاسی را به خود جلب کرده است.  

 
 

خرید یک نشریه تخصصی مشهور سیاسی توسط یکی از بنیانگذاران فیس بوک توجه محافل خبری و سیاسی را به خود جلب کرده است.

به گزارش فارس، کریس هیوز یکی از بنیانگذاران فیس بوک بخش اعظم سهام نشریه سیاسی نیو ریپابلیک را که از اعتبار و شهرت بالایی برخوردار است، خریداری نموده است.

هیوز 28 ساله از این پس ناشر و سردبیر این نشریه خواهد بود که از 98 سال قبل به طور مرتب چاپ شده است.

کارشناسان سیاسی این نشریه را یکی از عوامل تاثیرگذار در جهت شکل گیری سیاست خارجی و داخلی آمریکا می دانند. جزییات مالی این قرار داد هنوز فاش نشده و قرار است اعضای هیات تحریریه فعلی کماکان به فعالیت های خود ادامه دهند.

کریس هیوز در سال 2004 با همکاری زاکربرگ، ادواردو ساورین و داستین موسکوویتز فیس بوک را تاسیس کرد.

وی در نامه ای که به دنبال خرید این نشریه در وب سایت آن منتشر کرده اظهار امیدواری کرده تا بتواند چشم اندازی از رسانه های مدرن ارائه دهد و همین طور اعتماد و توجه مخاطبان شکاک را کماکان به خود جلب کند.

خرید نیو ریپابلیک توسط فیس بوک باعث برخی نگرانی ها شده و از جمله برخی ناظران امور می گویند با تداوم این وضعیت دیگر اثری از رسانه های مستقل در جهان باقی نمی ماند و غول های تجاری کنترل افکار عمومی را هم در دست خواهند گرفت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed