تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل رقیبی برای «سیری» عرضه می‌کند
- ویژه‌نامه نوروزی ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
- گوگل رقیبی برای «سیری» عرضه می‌کند
- نروژ در سودای رسیدن به سریع‌ترین اینترنت جهان
- ادعای مدیر گوگل: وب مرزهای ملی را از میان خواهد برد
- اجرای سیاست حفظ اسرار گوگل
- محمد بلوری: روزنامه‌ها به دست افراد سیاسی افتاده ‌است
- چین بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه و کامپیوتر جهان
- صرف 53.8 میلیارد ساعت برای مطالعه سیاست وب‌سایت‌ها
- بیش از ۴۰ درصد مردم آلمان از دسترسی به اینترنت محرومند

 

گروه خبری: تازه‌های نشر

تاریخ ارسال: سه شنبه، 16 اسفندماه 1390  

 

ویژه‌نامه نوروزی ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد

 
 

ویژه‌نامه نوروزی ماهنامه مدیریت ارتباطات (اسفند 90 و فروردین 91) به مدیر مسؤولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی، در 168 صفحه منتشر شد. 

 
 

ویژه‌نامه نوروزی ماهنامه مدیریت ارتباطات (اسفند 90 و فروردین 91) به مدیر مسؤولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی، در 168 صفحه منتشر شد.

«بهاریه ارتباطات»، «چهره سال رسانه»، «چهره سال جامعه اطلاعاتی»، «موسیقی»، «سینما»، «تحلیل ماه»، «رویدادهای سال در حوزه ارتباطات»، «ادبیات» و «اندیشه» از پرونده‌ها و سرفصل‌های مطالب این ویژه‌نامه نوروزی است. همچنین در این ماهنامه، پرونده‌ای به مناسبت سالگرد زلزله و سونامی ژاپن با عنوان «اطلاع‌رسانی در بحران» منتشر شده است.

ضرورت اقدام‌پژوهی در حوزه «مدیریت ارتباطات» عنوان سرمقاله این شماره «مدیریت ارتباطات» به قلم مدیرمسؤول است.

در این ویژه‌نامه یادداشت‌های اختصاصی پروفسورکاظم معتمد‌نژاد، پروفسور یحیی کمالی‌پور، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر امیدعلی مسعودی، دکتر فریدون وردی‌نژاد، دکتر علی اصغر محکی، دکتر اسماعیل قدیمی، دکتر مجید رضاییان، دکتر داوود زارعیان، دکتر مهدی کرباسیان، غلامرضا کاظمی‌ دینان، محسن پاک‌آیین، دکتر محمود ترابیان، ابراهیم رستمیان مقدم، محمود احمدی، نگین حسینی، دکتر حمید ضیایی‌پرور، سعید معادی، علی حیدری، دکتر امیر مسعود مظاهری و سعید شهبازی در قالب «بهاریه‌ ارتباطات» منتشر شده است.

«چهره سال فعالان رسانه‌ای کیست؟» و «چهره سال فعالان جامعه اطلاعاتی کیست؟» پرسش‌های مربوط به مطالبی است که توسط مریم محبی و سیدتقی کمالی تهیه شده و با درج نظرات 117 نفر از اساتید، کارشناسان و فعالان این دو حوزه در مورد انتخاب چهره‌های برتر رسانه و جامعه اطلاعاتی در سال 90 و دلایل انتخاب آنهاست.

اما دکتر حسن بشیر نیز در سلسله مطالب خود در «مدیریت ارتباطات» که با عنوان «رسانه‌های بیگانه: قرائتی با تحلیل گفتمانی» منتشر می‌شود، مهم‌ترین محورهای گفتمانی رسانه‌های بیگانه در سال 1390 را بر مبنای گزارش‌های خبری مورد بررسی و تحلیل قرار داده است.

«جایگاه تبلیغات تجاری در اقتصاد امروز ایران» عنوان پژوهش دکتر محمود دهقان طزرجانی است که برای نخستین بار در «مدیریت ارتباطات» منتشر شده است. او در این پژوهش ابتدا نگاهی گذرا بر اصول حاکم بر سه مکتب اقتصاد دولتی، اقتصاد سرمایه‌داری و اقتصاد اسلامی داشته و سپس به جایگاه تبلیغات تجاری در این سه مکتب اقتصادی پرداخته است.

«تقدیس الفبای فارسی در تاجیکستان»، تیتر انتخاب شده برای گفت‌وگوی امیرعباس تقی‌پور با دکتر علی‌اصغر شعردوست، سفیر ایران در دوشنبه است. شعردوست در گفت‌وگوی اختصاصی با ماهنامه مدیریت ارتباطات به بیان زوایایی از اهمیت توسعه زبان فارسی در این کشور و دلایل روی آوردن برخی از کشورهای حوزه قفقاز و آسیای مرکزی به الفبای لاتین پرداخته است.

«رویدادهای مهم رسانه‌ای و ارتباطی در سال 90؛ هر ماه یک رویداد» از دیگر مطالب این ویژه نامه به قلم فاطمه عسگری آزاد است. پدیده رسانه‌های اجتماعی: جنگ دو قطب، ویکی‌لیکس: هیاهوی بسیار برای هیچ، افزایش شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما، سوهان اعصابی به نام تلویزیون، حضور هنرمندان ایرانی در سطح جهان و حواشی آن، کلمه‌ها روی لوح‌ها جان می‌گیرند؟، ازدواج سلطنتی بریتانیا؛ بزرگ‌ترین شوی دنیا، افتخار رسانه‌ای نشاندن پهپاد نصیب العالم شد، پ نه پ! گسترش هم پیدا نکنم؟ تقلید از شبکه‌های ماهواره‌ای در رسانه‌های داخلی، رونق فیلم‌های سه بعدی: می‌خواهم زنده بمانم و حضورستارگان سینما روی صحنه از رویدادهای مهمی است که نویسنده به اختصار پیرامون هر یک از آنها به ارائه دیدگاه خود پرداخته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed