تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- ارتش آمریکا با کنار گذاشتن ویندوز به لینوکس روی آورد
- اطلاع‌رسانی زمان رسیدن اتوبوس از طریق پیامک در برزیل
- استفاده از فیس‌بوک برای افزایش آگاهی از خشکسالی
- ترفند عجیب طراحان برای ترساندن كودكان از رایانه
- تلفن همراه رفتار کاربران را توهین‌آمیز می‌کند
- پیروزی حقوقی ویکی‌لیکس در جدال با ویزا و مسترکارت
- اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اروپا با تلویزیون‌ آنالوگ خداحافظی می‌كند
- سریال‌های تلویزیون تركیه‌ ملزم به پخش آموزش زلزله شدند
- تعداد شبکه‌های تلویزیون ایران از ۱۶ به ۲۴ شبکه افزایش خواهد یافت
- احیای باجه‌های تلفن نیویورک در هیاهوی موبایل

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 29 تیرماه 1391  

 

چالش جدید تبلیغات فیس‌بوک: پروفایل‌ها و لایک‌های غیرواقعی

 
 

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که تبلیغات در شبکه اجتماعی فیس‌بوک کارایی لازم را ندارند.  

 
 

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که تبلیغات در شبکه اجتماعی فیس‌بوک کارایی لازم را ندارند.

به گزارش ایسنا، بررسی‌های انجام شده توسط یک تیم از متخصصان بی‌بی‌سی نشان داده است که فیس‌بوک مملو از حساب‌های کاربری غیرواقعی است و این حساب‌های دروغین صفحات برندهای معروف را لایک می‌کنند.

بی‌بی‌سی برای بررسی این موضوع صفحه‌ای را با نام یک برند معروف ایجاد کرده و در آن هیچ محصولی معرفی نکرد. این صفحه در تاریخ چهارم جولای ایجاد شده و در فاصله اندکی پس از ایجاد صفحه بیش از سه هزار نفر آن را لایک کردند.

بی‌بی‌سی سپس حساب‌های کاربری که این صفحه را لایک کرده بودند را مورد بررسی قرار داده و متوجه شد که اغلب این حساب‌های کاربری از کشورهای مصر و فیلیپین هستند و حتی یکی از کاربران خود را کارمند باشگاه رئال مادرید معرفی کرده بود.

یک متخصص بازاریابی با نام مایکل تینموث نیز پس از بررسی صفحه‌های مربوط به کسب و کار خود متوجه شده بود که شمار زیادی از لایک‌های این صفحه‌ها از حساب‌های کاربری افرادی بوده است که اغلب آن‌ها از مصر و فیلیپین بوده‌‌اند.

جالب اینکه بسیاری از این کاربران 13 تا 17 ساله بوده و نام‌های مشکوکی برای حساب‌های کاربری انتخاب شده بود و بسیاری از این حساب‌های کاربری بیش از سه هزار صفحه را لایک کرده بودند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed