تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- ارسال‌کنندگان پیامک‌های تبلیغاتی موظف به اخذ تاییدیه از وزارت ارشاد شدند
- اپل به دنبال ارائه خدمات چند رسانه‌ای جدید
- راه اندازی سرویس «پیام کوتاه اینترنتی تلفن ثابت» با نام تجاری «آسانک»
- مجید رجبی معمار مدیر شبکه تلویزیونی بازار شد
- امکان عضویت در سرای روزنامه‌نگاران پس برگزاری از نمایشگاه کتاب
- فراخوان صدور پروانه فعالیت برای خبرنگاران سراسر کشور
- تصویب قانون «سیسپا» برای دسترسی به اطلاعان کاربران اینترنت در آمریکا
- کارگران چینی اپل باز هم دست به اعتراض زدند
- دعوت فیس‌بوک از کاربران برای اهدای عضو
- ستاد پیگیری و رصد رخدادهای اینترنتی در کشور تشکیل می‌شود

 

گروه خبری: پیامک

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 14 اردیبهشتماه 1391  

 

ارسال‌کنندگان پیامک‌های تبلیغاتی موظف به اخذ تاییدیه از وزارت ارشاد شدند

 
 

مدیرکل نظارت رگولاتوری گفت: شرکت‌هایی که تاکنون پیامک تبلیغاتی می فرستادند از وزارت ارشاد مجوز داشتند، اما برای اطمینان از سلامت محتوا، رگولاتوری بار دیگر این شرکت‌ها را موظف به اخذ تاییدیه از وزارت ارشاد کرده است.  

 
 

مدیرکل نظارت رگولاتوری گفت: شرکت‌هایی که تاکنون پیامک تبلیغاتی می فرستادند از وزارت ارشاد مجوز داشتند، اما برای اطمینان از سلامت محتوا، رگولاتوری بار دیگر این شرکت‌ها را موظف به اخذ تاییدیه از وزارت ارشاد کرده است.

غلامرضا داداش زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، اظهار داشت: شرکت‌های همکار همراه اول و ایرانسل که محتوا و پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کنند، در گذشته از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز داشتند.

مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: اخیرا و پس از منع ارسال بی اجازه پیامک‌های تبلیغاتی، علیرغم داشتن مجوز، رگولاتوری بار دیگر اپراتورهای تلفن همراه را ملزم کرده که باید دوباره شرکت‌های همکار آنها از وزارت فرهنگ مجوز بگیرند.

داداش زاده گفت: به این ترتیب اپراتورهای تلفن همراه موظف شده‌‌اند از صلاحیت شرکت‌های همکار خود مطمئن شوند.

وی تاکید کرد: این اقدام به منظور ایجاد اطمینان خاطر کامل از سالم بودن محتواهایی است که در پوشش‌های مختلف تبلیغاتی، روی گوشی‌های تلفن همراه مشترکان ارسال می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed