تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وب‌سایت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 23 بهمنماه 1390  

 

گوگل، جهانی‌ترین وب‌سایت دنیای اینترنت

 
 

گزارش جدیدی که توسط پایگاه ByteLevel منتشر شده است برترین وب سایتهای جهانی را با تاکید بر شبکه های اجتماعی و وب سایتهای موبایل و برنامه های جانبی موبایل معرفی کرده است.  

 
 

گزارش جدیدی که توسط پایگاه ByteLevel منتشر شده است برترین وب سایتهای جهانی را با تاکید بر شبکه های اجتماعی و وب سایتهای موبایل و برنامه های جانبی موبایل معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه ByteLevel که در سال 2000 تاسیس شده، اولین شرکتی است که به صورت ویژه به علم و هنر جهانی شدن وب اختصاص یافته است. این پایگاه در هشتمین گزارش خود به وب سایتهایی پرداخته است که در زمینه جهانی شدن ارتقا پیدا کرده اند.

این تحقیق در میان وب سایتهای مختلف و بر روی طراحی وب سایتها، چگونگی اشتراک گذاری این طراحی ها در کشورهای مختلف و سکوهای موبایل، زبانهای استفاده شده در وب سایتها و برنامه جانبی موبایلها، و مطالعه بر روی محتوی محلی رسانه های اجتماعی و موقعیت یابی انجام گرفته است.

در گزارش امسال این پایگاه، وب سایت گوگل نسبت به شبکه اجتماعی فیس بوک وب سایت جهانی تری معرفی شده است و میزان زبانهای ارائه شده توسط برنامه جانبی شبکه گوگل پلاس بیشتر از زبانهای موجود در برنامه جانبی شبکه فیس بوک اعلام شده است.

بر اساس گزارش ZDnet، در گزارش سال 2012 این پایگاه، گوگل عنوان جهانی ترین وب سایت را به خود اختصاص داده است.

ByteLevel امسال 105 وب سایت را به اضافه وب سایتهای موبایل و برنامه های جانبی موبایل مورد بررسی قرار داده است تا درک بهتری از چگونگی متعادل سازی استراتژی های جهانی و موبایلی شرکتها به دست آورد.

25 وب سایت برتر در این گزارش به صورت متوسط از بیش از 50 زبان پشتیبانی می کنند و بیشترین درجه همخوانی را با طراحی جهانی دارند. با وجود اینکه گوگل برای متناسب سازی سرویس موقعیت یاب جهانی اش در میان دیگر خدمات اینترنتی دشواری هایی دارد، این موتور جستجوی قدرتمند بر روی جهانی شدن نیز سرمایه گذاری کرده است.

گوگل اکنون از بیش از 140 زبان در موتور جستجوی خود پشتیبانی می کند و برنامه موبایل گوگل پلاس نیز پشتیبان 40 زبان مختلف است.

در این گزارش زبان تنها 25 درصد از امتیاز وب سایتها را تشکیل می دهد و دیگر امتیازها عبارتند از عمق و وسعت محتوای محلی، پشتیبانی از زبان محلی برای شبکه های اجتماعی، تاثیرگذار بودن دروازه های جهانی و همخوانی جهانی با سکوهای رایانه و موبایل.

در این گزارش وب سایتهای مختلف جهان به واسطه چهار معیار دسترسی جهانی یا زبان، موقعیت یابی جهانی، معماری جهانی/موبایلی، بومی سازی و شبکه های اجتماعی ارزیابی شده اند و بر این اساس وب سایتهای گوگل، فیس بوک، Cisco، سامسونگ، Hotels و 3M، نیوآ، Booking، فیلیپس و سایمنتک به عنوان 10 وب سایت جهانی برتر معرفی شده اند.

در بخشی دیگر به اصلی ترین زبانهایی پرداخته شده که بیشتر از دیگر زبانها توسط 2.2 میلیارد کاربر اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین درصد در میان زبانهای مورد استفاده کاربران اینترنت چینی است و پس از آن زبان انگلیسی پرکاربردترین است.

بر اساس گزارش ByteLevel، همچنین در میان وب سایتهایی که از بیشترین تعداد زبانها پشتیبانی می کنند ویکیپدیا با 283 زبان و گوگل با 145 زبان به عنوان برترین وب سایتها معرفی شده اند.

نمودار بیشترین زبانهای اصلی کاربران اینترنت




برترینهای جهان از نظر تعداد زبانهای افزوده شده

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed