تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مدیریت و سیاست گذاری رسانه

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 13 بهمنماه 1390  

 

ثبت‌نام برای حضور در دومین همایش مدیریت و اقتصاد رسانه

 
 

ثبت نام برای حضور در دومین همایش بین‌المللی مدیریت و اقتصاد رسانه آغاز شد.  

 
 

ثبت نام برای حضور در دومین همایش بین‌المللی مدیریت و اقتصاد رسانه آغاز شد.

مسئول کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌، با اعلام این خبر گفت: علاقمندان می‌توانند از طریق وب سایت همایش به آدرس www.mmec2.com اقدام به ثبت نام کنند. همچنین علاقمندان حضور در کارگاه‌های آموزشی می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت عناوین کارگاه‌های آموزشی و اطلاعات آن را دریافت کرده و پس از انتخاب کارگاه مورد نظر خود اقدام به ثبت نام نمایند.

زمان ثبت نام برای حضور در همایش و کارگاه‌های آموزشی تا تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی، از تخفیف ۳۰ درصد بهره‌مند شوند.

در این همایش تعداد هفت کارگاه آموزشی با عناوین زیر برگزار خواهد شد:

1- شناسایی بازار رسانه‌ها و روش‌های ارزیابی آن

2- ثاثیر شبکه‌های اجتماعی بر فعالیتهای اقتصادی مدیران رسانه ای

3- مخاطب‌شناسی و مدیریت بازاریابی کالا و خدمات رسانه‌ای

4- خط مشی‌گذاری در مدیریت فرهنگی و رسانه‌ای (با رویکرد آموزشی)

5- مدیریت انگیزش کارکنان در موسسات رسانه‌ای

6- استراتژی رقابت در سازمان‌های رسانه ای

7- مدیریت در سازمان‌های مطبوعات تخصصی (مدیریت، کارکنان، تحریریه، واحد اقتصادی)

همچنین تعداد سه کارگاه دیگر نیز توسط کمیته ارتباطات سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) با عناوین زیر برگزار خواهد شد:

1-Network Finance

2-Organization of culture and mass media

3- Entrepreneurship and Mass media

علاقمندان پس از گذراندن دوره‌های فوق، موفق به کسب گواهینامه معتبر آموزشی با تائیدیه دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها و دبیرخانه دائمی همایش خواهند شد.

دومین همایش بین المللی مدیریت و اقتصاد رسانه، شش و هفت اسفند ماه سال جاری به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت همایش به آدرس www.mmec2.com بازدید کنید.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed