ثبت نام برای حضور در دومین همایش بینالمللی مدیریت و اقتصاد رسانه آغاز شد.
مسئول کارگاههای آموزشی و نمایشگاه، با اعلام این خبر گفت: علاقمندان میتوانند از طریق وب سایت همایش به آدرس www.mmec2.com اقدام به ثبت نام کنند. همچنین علاقمندان حضور در کارگاههای آموزشی میتوانند از طریق مراجعه به وبسایت عناوین کارگاههای آموزشی و اطلاعات آن را دریافت کرده و پس از انتخاب کارگاه مورد نظر خود اقدام به ثبت نام نمایند.
زمان ثبت نام برای حضور در همایش و کارگاههای آموزشی تا تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ادامه دارد و دانشجویان میتوانند با ارائه کارت دانشجویی، از تخفیف ۳۰ درصد بهرهمند شوند.
در این همایش تعداد هفت کارگاه آموزشی با عناوین زیر برگزار خواهد شد:
1- شناسایی بازار رسانهها و روشهای ارزیابی آن
2- ثاثیر شبکههای اجتماعی بر فعالیتهای اقتصادی مدیران رسانه ای
3- مخاطبشناسی و مدیریت بازاریابی کالا و خدمات رسانهای
4- خط مشیگذاری در مدیریت فرهنگی و رسانهای (با رویکرد آموزشی)
5- مدیریت انگیزش کارکنان در موسسات رسانهای
6- استراتژی رقابت در سازمانهای رسانه ای
7- مدیریت در سازمانهای مطبوعات تخصصی (مدیریت، کارکنان، تحریریه، واحد اقتصادی)
همچنین تعداد سه کارگاه دیگر نیز توسط کمیته ارتباطات سازمان همکاریهای اقتصادی (اکو) با عناوین زیر برگزار خواهد شد:
1-Network Finance
2-Organization of culture and mass media
3- Entrepreneurship and Mass media
علاقمندان پس از گذراندن دورههای فوق، موفق به کسب گواهینامه معتبر آموزشی با تائیدیه دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانهها و دبیرخانه دائمی همایش خواهند شد.
دومین همایش بین المللی مدیریت و اقتصاد رسانه، شش و هفت اسفند ماه سال جاری به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت همایش به آدرس www.mmec2.com بازدید کنید.