تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 23 دیماه 1390  

 

افشای درآمد غیرقانونی گوگل از تبلیغ محصولات تقلبی

 
 

گوگل از طریق سرویس تبلیغاتی خودکار AdWords خود برای حجم زیادی از کالاهای تقلبی تبلیغ کرده و از این طریق میلیون ها دلار درآمد غیرقانونی و نامشروع به جیب زده است. 

 
 

گوگل از طریق سرویس تبلیغاتی خودکار AdWords خود برای حجم زیادی از کالاهای تقلبی تبلیغ کرده و از این طریق میلیون ها دلار درآمد غیرقانونی و نامشروع به جیب زده است.

به گزارش فارس به نقل از آی تی پی، گوگل از طریق سرویس AdWords برای برخی سایت های فروشنده غیررسمی بلیط مسابقات المپیک لندن تبلیغات گسترده ای به عمل آورده است.

از این طریق همچنین برای سایت های فروشنده مواد مخدر و کارت های شناسایی تقلبی و جعلی هم تبلیغ شده است.

در حالی که گوگل به علت کسب درآمد نامشروع و غیرقانونی از این طریق به شدت مورد انتقاد قرار گرفته، اما این شرکت به صراحت اعلام کرده که برنامه ای برای عودت دادن این مبالغ ندارد و حتی اگر پلیس درخواست کند پول هایی که بدین طریق به جیب زده را تسلیم نمی کند.

البته به دنبال تشدید فشارها گوگل برخی تبلیغات خود به نفع سایت های غیررسمی فروشنده بلیط المپیک لندن را حذف کرده است. اما تبلیغات گسترده برای برخی از این سایت ها کماکان ادامه دارد.

کمیته برگزارکننده بازی های المپیک بارها اعلام کردند که خرید و فروش بلیط از طریق مجاری غیررسمی ممنوع بوده و این بلیط ها ارزش قانونی ندارد.

گوگل همچنین مدعی شده از آنجا که نمایش تبلیغات از طریق این سرویس به طور خودکار و بر اساس کلیدواژه های مرتبط انجام می شود نباید این شرکت را در این زمینه مقصر دانست.

در مقابل کمیته برگزاری مسابقات المپیک خواستار دلسوزی و نظارت بیشتر گوگل بر عملکرد سرویس AdWords شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed