دومین همایش بینالمللی بازاریابی اینترنتی ایران 13 و 14 بهمنماه امسال با هدف ارائه فناوریهای روز دنیا در حوزه بازاریابی الکترونیکی کشور در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار میشود.
مهمترین محورهای مورد بررسی در این همایش به شرح زیر است:
- بومیسازی استراتژیهای بازاریابی اینترنتی
- بازاریابی مستقیم در محیط وب
- بررسی نقش رسانههای اجتماعی در به شهرت رسیدن برندها در فضای وب
- تجزیه و تحلیل وب، بررسی نمونهها و شرکتهای موفق بینالمللی
- بهینه سازی موتور جستوجو و بهینهسازی محتوا
- مدلهای درآمدزایی در محیط وب