تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تازه‌های نشر

تاریخ ارسال: جمعه، 25 آذرماه 1390  

 

کتاب هفته: ارتباطات رسانه‌ای در عمل

 
 

انتشار کتاب «ارتباطات رسانه‌ای در عمل» نوشته جودیث ریجوی 

 
 

کتاب «ارتباطات رسانه‌ای در عمل» نوشته جودیث ریجوی با ترجمه مهدخت بروجردی علوی و علی فرقانی از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.

کتاب «ارتباطات رسانه‌ای در عمل» همانطور که از نامش پیداست، یک کتاب کاملاً کاربردی است با مثال‌های واقعی.

این کتاب از 12 گفتار تشکیل شده و هر بخش از آن شامل یک فعالیت خاص است که با جزئیات ملهم از رویدادهای واقعی در خصوص مثلاً چگونگی نوشتن بیانیه، برنامه‌ریزی برای بازدید از یک کارخانه، تهیه نوارها و ویدئوهای رادیو - تلویزیونی و چک‌لیست‌های نهایی تشریح شده است.

همچنین بخش‌های مختلف این کتاب با خلاصه‌ای از محتوای بخش و عناوین پوشش داده شده است.

کتاب «ارتباطات رسانه‌ای در عمل» تاکید خاصی بر اهمیت فزاینده ارتباطات الکترونیک دارد و این به این خاطر است که استفاده از کامپیوتر، اسکنر، مودم و ماهواره نه تنها ارتباطات را سرعت می‌بخشند، باعث می‌شوند دفتر کار یک فرد رسانه‌ای جایی باشد که او هست!

امروزه رادیو و تلویزیون به طور جدی رسانه‌های چاپی را تهدید می‌کنند اما کارگزاران روابط عمومی از پتانسیل‌های این رسانه‌ها به خوبی استفاده نمی‌کنند؛ با توجه به گسترش حیرت‌آور این قبیل فرصت‌ها، بخشی از کتاب اخیر به داشتن رویکردی فعال برای داشتن پوشش رادیو - تلویزیونی اختصاص داده شده است.

کتاب «ارتباطات رسانه‌ای در عمل» علیرغم عملگرا بودنش، اهمیت برنامه‌ریزی راهبردی و ارزیابی موثر را از نظر دور نمی‌دارد؛ دیگر دورانی که کارگزاران روابط عمومی بیانیه مطبوعاتی را برای همه رسانه‌ها بفرستند و امیدوار باشند که بعضی به چاپ یا پخش آن اقدام کنند، گذشته است.

این کتاب 204 صفحه‌ای در شمارگان 2000 نسخه و با بهای 2500 تومان از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed