تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 17 آذرماه 1390  

 

ویژگی طراحی جدید یوتیوب

 
 

یوتیوب از بزرگ‌ترین طراحی مجدد این سایت رونمایی کرد که بسیار شبیه یک شبکه اجتماعی است.  

 
 

یوتیوب از بزرگ‌ترین طراحی مجدد این سایت رونمایی کرد که بسیار شبیه یک شبکه اجتماعی است.

به گزارش ایسنا، این سایت ویدیویی، خوراک وب (یک قالب داده است که به کاربران اجازه می‌دهد محتویاتی که به‌طور مرتب به‌روز می‌شوند را به‌راحتی پیگیری کنند) واحدی را در مرکز صفحه اصلی نشان می‌دهد که ویدیوهایی که دوستان یک کاربر در گوگل‌پلاس بارگذاری کرده‌اند، نمایان می‌کند.

یک خوراک کانالی (channel feed) در سمت چپ صفحه وجود دارد که کاربران را به اشتراک‌گذاری کانال‌ها و برنامه‌های یوتیوب محبوب خود ترغیب می‌کند که می‌تواند به‌معنای افزایش شبکه‌های تلویزیونی و هم‌چنین کاربرانی باشد که کانال‌های خود را در این سایت دارا هستند.

هم‌چنین در ستون سمت چپ کلیدهای بزرگ فیس‌بوک و گوگل‌پلاس نیز وجود دارند؛ بنابراین کاربران می‌توانند به‌راحتی محتواهایی از این سایت ویدیویی را از طریق انتخاب شبکه اجتماعی خود ببینند و به اشتراک بگذارند.

در سمت راست نیز یک خوراک پیشنهادات (‘Recommendations’ feed) وجود دارد که ویدیوهایی را نمایان می‌کند که امکان دارد کاربران برمبنای تاریخچه اشتراکات و تماشای فیلم‌های متداول خود خواهان آن باشند.

با این اوصاف یوتیوب جدید بیش‌تر شبیه به یک شبکه اجتماعی شده است تا یک سایت ویدیویی تک بعدی.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed