تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 8 آذرماه 1390  

 

نگرانی اتحادیه اروپا از عدم رعایت حریم شخصی در فیس‌بوک

 
 

کمیسیون اروپا اعلام کرد که باید به روشی واضح درک کند فیس‌بوک چگونه از اطلاعات شخصی کاربران استفاده می‌کند.  

 
 

کمیسیون اروپا با ابراز نگرانی از عدم رعایت حریم خصوصی کاربران در فیسبوک اعلام کرد که باید به روشی واضح درک کند این شبکه اجتماعی چگونه از اطلاعات شخصی کاربران استفاده می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون اروپا از فیسبوک خواست که اجازه دهد کنترل پایگاههای اطلاعاتی خود را به سازمانهای تنظیم مقررات اتحادیه اروپا بدهد تا بدین وسیله کمیسیون اروپا بتواند حریم شخصی کاربران این شبکه اجتماعی را تضمین کند. به ویژه هدف کمیسیون اروپا حفاظت از اطلاعات حساس (شامل گرایشهای سیاسی و مذهبی) کاربران اتحادیه اروپا است.

"ویویان ردینگ"، معاون رئیس کمیسیون اروپا در این خصوص توضیح داد: "کمیسیون نیاز به شفافیتهای بیشتری در مورد اطلاعات حساس کاربران دارد و مصرف کنندگان اروپایی فیسبوک باید با اطمینان بدانند که اطلاعات شخصی آنها چگونه استفاده می شود."

ردینگ افزود: "اینکه فیسبوک یک شرکت آمریکایی است بدان معنی نیست که به قوانین اتحادیه اروپا در مورد حریم شخصی احترام نگذارد."

به همین منظور "ردینگ" قصد دارد این هفته با گروه "حفاظت اطلاعات" اتحادیه اروپا به منظور گفتگو در مورد فیسبوک دیدار کند.

براساس گزارش وب نیوز، به بیانی ساده اتحادیه اروپا در تلاش است تا فشارهای جدیدی را به این شبکه اجتماعی وارد کند تا بتواند نظارت فعالی بر روی فیسبوک داشته باشد، هرچند ترجیح می دهد که بیش از ایجاد هر نوع برخورد و تنشی، فیسبوک با سازمانهای تنظیم مقررات همکاری کند.

همچنین سخنگوی عضو هیئت فناوری اطلاعات انگلیس در این خصوص اظهار داشت: "اگر قرار است اطلاعات شخصی کاربران به دست اشخاص ثالث برسند و یا برای تبلیغات استفاده شوند باید این مسئله به وضوح در سایت اطلاع رسانی شود تا کاربر در لحظه ثبت نام بتواند آگاهانه در مورد ورود به سایت تصمیم گیری کند."

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed