تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 19 آبانماه 1390  

 

خدمات جدید مایکروسافت برای پیوند دادن شبکه‌های اجتماعی با کسب و کار

 
 

نسخه آزمایشی Social Analytics، سرویس جدید مبتنی بر پردازش ابری مایکروسافت برای علاقه‌مندان به ایده یکپارچه‌سازی داده‌های شبکه های اجتماعی و برنامه‌های کاربردی کسب و کار، عرضه شد. 

 
 

همکاران سیستم - نسخه آزمایشی Social Analytics، سرویس جدید مبتنی بر پردازش ابری مایکروسافت برای علاقه‌مندان به ایده یکپارچه‌سازی داده‌های شبکه های اجتماعی و برنامه‌های کاربردی کسب و کار، عرضه شد.

با افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، اهمیت توجه به این شبکه‌ها برای کسب وکار‌ها نیز روز به روز بیشتر می‌شود. اطلاعات اجتماعی به شرکت‌ها دیدی تازه می‌بخشد و شبکه‌های اجتماعی امکان برقراری ارتباط با مشتریان و پاسخ سریع به نگرانی‌ها و اظهار نظر‌های آن‌ها را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند. برای پاسخگویی به این نیاز هفته گذشته مایکروسافت سرویس جدید موسوم به تحلیل‌های اجتماعی (Social Analytics) خود را به صورت نسخه آزمایشی در دسترس عموم قرار داد.

بازار هدف این سرویس جدید، تولید کنندگان و کاربرانی است که به امکان یکپارچگی شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های کاربردی کسب و کار علاقه‌مند هستند.

در مطلبی در وب سایت آزمایشگاه‌های SQL Azure آمده است:

«هدف ما این است که به صاحبان کسب و کار‌ها این امکان را بدهیم تا بتوانند میان مشتریان، صاحب نظران در این حوزه و کارمندانشان ارتباط برقرار کنند، از نیازهای مشتریان خود به اطلاعات ارزشمند پشتیبانی به عمل آورند، در مکالمات مرتبط با موضوعات داغ روز حضور داشته باشند و به اشتراک گذاری اجتماعی را در سراسر چرخه حیات محصول عملی سازند.»

نسخه آزمایشی این برنامه شامل دو نمونه از مجموعه داده‌های اجتماعی است که توسط تیم این پروژه ایجاد شده است. یکی مربوط به ویندوز ۸ و دیگری درباره بیل گیتز. کاربران می‌توانند با استفاده از رابط SQL Analytics که شبیه کلاینت توییتر است و ورودی‌های اجتماعی از سوی توییتر، فیس بوک و وبلاگ‌ها را کنترل می‌کند، داده‌های اجتماعی خام را مشاهده کنند.

تیم تولید کننده این نرم افزار جدید در انتظار بازخوردهای پس از عرضه این نسخه آزمایشی است. مایکروسافت هنوز زمان دقیق عرضه نسخه نهایی Social Analytics و قیمت آن را اعلام نکرده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed