تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 3 آبانماه 1390  

 

پیش‌بینی درآمد پنج میلیارد دلاری برای شبکه‌های اجتماعی

 
 

پیش‌بینی شده است که در سال 2011 میلادی شبکه‌های اجتماعی در اینترنت از محل آگهی‌های تبلیغاتی بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون دلار درآمد کسب کنند که از رشد 55.6 درصدی نسبت به سال گذشته نشان دارد.  

 
 

پیش‌بینی شده است که در سال 2011 میلادی شبکه‌های اجتماعی در اینترنت از محل آگهی‌های تبلیغاتی بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون دلار درآمد کسب کنند که از رشد 55.6 درصدی نسبت به سال گذشته نشان دارد.

به گزارش ایسنا در اروپای شرقی، بیش از نیمی از این درآمد برای شبکه اجتماعی فیس بوک تخمین زده شده و پس از آن توییتر و گوگل قرار دارند.

هم‌چنین با ادامه روند افزایشی در استفاده از شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران در سراسر جهان، پیش‌بینی شده تا سال 2013 میلادی درآمد حاصل از تبلیغات شبکه‌های اجتماعی از مرز 10 میلیارد دلار هم عبور کند.

هم‌اکنون سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، بعد از پرتال‌های بزرگی مثل یاهو و گوگل، به پراستفاده‌ترین سرویس‌های خدماتی اینترنت تبدیل شده‌اند.

هرچند به عقیده گردانندگان این شبکه‌ها، هدف از راه‌اندازی این سایت‌ها جنبه تجاری و تبلیغاتی آن است، اما کارشناسان بر این عقیده‌اند که در پس این‌گونه شبکه‌ها، اهداف سیاسی دولت‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی آنان برای تاثیرگذاری و هدایت مردم در کشورهای مختلف نهفته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed