تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 9 مردادماه 1390  

 

کاهش سه درصدی ترافیک گوگل‌پلاس

 
 

در حالی که شبکه اجتماعی گوگل موسوم به گوگل پلاس در چند روز اول راه اندازی به علت کنجکاوی و ذوق زدگی برخی کاربران با استقبال مواجه شده بود، در روزهای اخیر شاهد کاهش ترافیک بازدیدکنندگان بوده است.  

 
 

در حالی که شبکه اجتماعی گوگل موسوم به گوگل پلاس در چند روز اول راه اندازی به علت کنجکاوی و ذوق زدگی برخی کاربران با استقبال مواجه شده بود، در روزهای اخیر شاهد کاهش ترافیک بازدیدکنندگان بوده است.

به گزارش فارس به نقل از کریستین پست، گوگل مدعی شده بود در سه هفته اخیر حدو 20 میلیون نفر کاربر گوگل پلاس شده اند، اما بعد از استقبال اولیه استقبال از این سرویس گوگل کاهش یافته و به نظر نمی رسد گوگل در این زمینه بتواند موفقیت چندانی کسب کند.

بررسی های آماری موسسه Experian Hitwise نشان می دهد که در روزهای اخیر ترافیک بازدیدکنندگان گوگل پلاس بیش از 3 درصد کاهش یافته است . در کنار کاهش تعداد بازدیدکنندگان مدت زمانی که کاربران در این شبکه اجتماعی صرف می کنند هم کمتر شده است.

در حالی که دو هفته قبل 1.86 میلیون نفر از امریکا وارد این سرویس شده و از آن بازدید کرده بودند این رقم در هفته گذشته به 1.79 میلیون نفر کاهش یافته است. مدت زمان حضور در این سرویس شبکه های هم از رقم 5 دقیقه و 50 ثانیه به رقم 5 دقیقه و 15 ثانیه کاهش یافته است.

با توجه به اعمال محدودیت گوگل در زمینه ثبت نام در این سایت، حذف شناسه های کاربری با نام مستعار و سابقه بد این شرکت در حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران به نظر نمی رسد گوگل پلاس به تجربه موفقی برای گوگل مبدل شود.

گوگل قبلا سرویس مشابهی به نام گوگل ویو را هم راه اندازی کرده بود که چندان مورد توجه قرار نگرفت. کارشناسان می گویند با توجه به حضور دیرهنگام گوگل در بازار شبکه های اجتماعی این شرکت شانس زیادی برای موفقیت ندارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed