تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: شنبه، 25 تیرماه 1390  

 

عذرخواهی گوگل به‌خاطر ارسال هرزنامه به کاربران گوگل‌پلاس

 
 

یکی از مدیران ارشد گوگل به خاطر بروز مشکلات فنی در شبکه اجتماعی گوگل پلاس و ارسال هرزنامه‌ها و دعوتنامه‌های متعدد از کاربران این شبکه عذرخواهی کرد.  

 
 

یکی از مدیران ارشد گوگل به خاطر بروز مشکلات فنی در شبکه اجتماعی گوگل پلاس و ارسال هرزنامه‌ها و دعوتنامه‌های متعدد از کاربران این شبکه عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، ویک گاندروتا به خاطر بروز مشکلات فنی در شبکه اجتماعی گوگل پلاس و ارسال هرزنامه‌ها و دعوتنامه‌های متعدد از کاربران این شبکه عذرخواهی کرد.

ویک گاندروتا خاطر نشان کرد: به خاطر بروز مشکل در یکی از سرویس‌های پشتیبانی گوگل‌پلاس به مدت 80 دقیقه تعداد زیادی دعوت‌نامه ارسال شد که هم اکنون مشکلات مذکور رفع شده است.

وی از کابران این شبکه اجتماعی عذرخواهی کرد؛ پیش‌تر نیز گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این که هرزنامه نویس‌ها با ارسال ای‌میل‌های جعلی، کاربران را در ظاهر به عضویت در شبکه اجتماعی گوگل دعوت می کنند.

پس از آنکه گوگل با هیاهوی بسیار، محصول تازه خود یعنی شبکه اجتماعی گوگل پلاس را رونمایی کرد، هرزنامه نویس‌ها هم به تکاپو افتاده‌اند تا از این وضعیت به نفع خود بهره‌برداری کنند.

بنا بر این گزارش، گوگل پلاس به سوژه جدید بزهکاران سایبری برای سرکیسه کردن کاربران تبدیل شده است؛ هکرها با ارسال یک سری ای‌میل‌های جعلی که در ظاهر مشابه دعوت نامه‌های عضویت در گوگل پلاس است، قصد دارند کاربران را فریب دهند.

شکل و شمایل این ای‌میل‌ها، تقلیدی از ای‌میل‌های دعوت‌نامه‌یی است که افراد برای دوستان خود می‌فرستند تا آن‌ها هم بتوانند در گوگل پلاس عضو شوند.

گوگل پلاس مانند بسیاری از دیگر پروژه‌های شرکت گوگل، در ابتدا در اختیار تعداد بسیار محدودی از کاربران قرار گرفته و چندماه بعد، به شکل عمومی در دسترس همه کاربران خواهد بود. بر همین اساس در حال حاضر این دعوت نامه‌ها از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار است.

گراهام کلولی - مشاور ارشد فناوری در شرکت امنیتی سوفوس - با هشدار نسبت به این که کاربران نباید این ای‌میل‌های قلابی را باور کنند، اظهار کرد: کلیک بر لینکی که در ای‌میل تعبیه شده، شما را به شبکه اجتماعی گوگل نمی‌رساند بلکه با این کار، شما از یک سایت فروش دارو سر در می‌آورید که در آن سعی شده داروهایی همچون سیالیس و لویترا به افراد فروخته شود.

با توجه به تب عضویت در گوگل پلاس که دامنگیر کاربران شده است، به نظر می‌رسد افراد ناآگاه یا کم توجه نمی‌توانند در مقابل پیشنهاد این ای‌میل یعنی عضویت در شبکه اجتماعی گوگل مقاومت کنند. همین امر میزان موفقیت هرزنامه‌نویس‌ها را افزایش می‌دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed