تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: شنبه، 18 تیرماه 1390  

 

سرانجام مای‌اسپیس فروخته شد

 
 

شرکت نیوزکورپ اعلام کرد سایت مای‌اسپیس را به یک شبکه تبلیغاتی به نام Specific Media به قیمت ۳۵ میلیون دلار فروخته است.  

 
 

ایتنا – یک شبکه تبلیغاتی، سایت مای‌اسپیس را با پرداخت 35 میلیون دلار خریداری کرد.

سرانجام پس از مدت‌ها کش و قوس، شرکت نیوزکورپ اعلام کرد سایت مای‌اسپیس را به یک شبکه تبلیغاتی به نام Specific Media به قیمت ۳۵ میلیون دلار فروخته است.

به گزارش پایگاه خبری ماشابل، بر این اساس مایک جونز مدیر عامل مای‌اسپیس ظرف دو ماه آینده از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

وی در ایمیلی اظهار داشت تا آن زمان، کمک‌های لازم را به شرکت Specific Media ارائه خواهد کرد.

شرکت نیوزکورپ در ماه فوریه با اعلام آمادگی خود برای فروش مای‌اسپیس، امیدوار بود این شبکه اجتماعی را به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار بفروشد.

نیوزکورپ سایت مای‌اسپیس را در سال ۲۰۰۵ به قیمت ۵۸۰ میلیون دلار خریداری کرده بود.

بر این اساس به نظر می‌رسد روپرت مرداک، مدیر ثروتمند شرکت نیوزکورپ و صاحب روزنامه‌های سان، تایمز و شبکه خبری بی.اسکای.بی که از وی به عنوان یکی از قدرتمندترین چهره‌های رسانه‌ای جهان نام برده می‌شود، در این معامله تا حدودی زیان دیده است.

گفتنی است مای‌اسپیس که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد. در زمان اوج محبوبیت خود ۱۰۰ میلیون کاربر عضوشده داشت اما همزمان با پا گرفتن فیس‌بوک در سال ۲۰۰۸، آمار کاربرانی که این سایت را ترک می‌کردند، سیر صعودی به خود گرفت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed