تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: شنبه، 18 تیرماه 1390  

 

راه‌اندازی کیوسک روزنامه‌فروشی دیجیتال در فرانسه

 
 

گروهی از رسانه های کاغذی در فرانسه در پاسخ به بحران اقتصادی روزنامه های کاغذی و یافتن فضایی معتبر در بازار دیجیتال یک کیوسک روزنامه فروشی دیجیتال را راه اندازی کردند.  

 
 

گروهی از رسانه های کاغذی در فرانسه در پاسخ به بحران اقتصادی روزنامه های کاغذی و یافتن فضایی معتبر در بازار دیجیتال یک کیوسک روزنامه فروشی دیجیتال را راه اندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، 9 رسانه کاغذی شامل روزنامه های "لوفیگارو"، "لو موند"، "لو پاریسن"، Aujourd’hui en France، لیبراسیون، "ل- اکو" و "ل- کیپ" و هفته نامه های "لو نووه اوبزرواتو"، "ل- اکسپرس" و "لو پوینت" یک کیوسک روزنامه فروشی دیجیتال را برای مبارزه با بحران اقتصادی روزنامه های کاغذی و یافتن فضایی در بازار رسانه های دیجیتال راه اندازی کردند.

استفاده از این کیوسک روزنامه فروشی که "ای- پرس" نام دارد بسیار ساده است به طوریکه کاربران می توانند یک برنامه جانبی رایگان را روی تلفنهای همراه خود بارگذاری کنند.

این نرم افزار از ساعت 6 و نیم صبح هر روز امکان دسترسی به تازه ترین عناوین خبری این روزنامه ها را فراهم می کند.

برای خواندن روزنامه کافی است که کاربر 0.79 یورو برای هر یک از روزنامه ها و 2.39 یورو برای هفته نامه ها پرداخت کند.

براساس گزارش لوفیگارو، از ابتدای پاییز امکان مشاهده ماهنامه ها و سالنامه ها نیز بر روی این سرویس امکانپذیر می شود. این سکوی جدید بر روی دستگاههای برپایه سیستم عاملهای گوگل و اپل ارائه می شود.

در حال حاضر رسانه های کاغذی در فرانسه به شدت از بحران اقتصادی رنج می برند. به طوریکه نتایج یک نظرسنجی که در پایان ماه می در بازار این کشور انجام شد نشان داد که کاربران رایانه ها، تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها 37 دقیقه در روز برای خواندن رسانه های دیجیتال وقت می گذارند درحالی که این زمان در مورد رسانه های کاغذی تنها 22 دقیقه است.

به نظر می رسد بحران رسانه ها در فرانسه بسیار جدی است. به طوریکه دو سال قبل نیز، اورنج" اپراتور فرانسوی تلفن همراه سرویس جدیدی با عنوان Read&Go (بخون و برو) را راه اندازی کرده بود. این سرویس در واقع اولین کیوسک روزنامه فروشی همراه است که با اتصالات نسل سوم عمل می کند.

کاربران اورنج روی سامانه این e-paper می توانند روزنامه های "لوموند"، "لو پاریسین"، "ل- اکو"، "ل- کیپ" و "تله راما" را دریافت کنند و از آخرین اخبار و رویدادهای روز از 6 صبح تا 12 شب مطلع شوند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed