تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: عکاسی

تاریخ ارسال: شنبه، 4 تیرماه 1390  

 

فناوری جدید: اول عکس بگیرید بعد فوکوس کنید

 
 

اگر از جمله افرادی هستید که در زمان عکاسی همیشه نگران فوکوس درست تصویر هستید با ابداع یک فناوری تازه دیگر مشکلی از این بابت نخواهید داشت.  

 
 

اگر از جمله افرادی هستید که در زمان عکاسی همیشه نگران فوکوس درست تصویر هستید با ابداع یک فناوری تازه دیگر مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

به گزارش فارس به نقل از نیویورک تایمز، قرار است تا زمستان امسال دوربین دیجیتال تازه ای به بازار بیاید که مشکل نقطه فوکوس دقیق در عکس را برطرف می کند.

این دوربین Lytro نام دارد و در آن فناوری جدیدی به کار گرفته شده که تنظیم فوکوس عکس را بعد از انجام عکاسی هم امکان پذیر می کند. وقتی که بر روی رایانه به عکسی که با استفاده از دوربین Lytro گرفته اید نگاه کنید می توانید فوکوس عکس را بر روی هر یک از اشخاص یا منظره پشت سر آنها یا هر نقطه دیگری تنظیم کنید.

این فناوری با صرف 50 میلیون دلار هزینه توسط شرکتی نوپا به نام Lytro طراحی و ابداع شده است. مغز متفکر این فناوری جوانی 31 ساله به نام Ren Ng است که در سال 2006 در پایان نامه دکترای خود نحوه عملکرد این فناوری را به طور تئوریک توضیح داد.

حال وی در تلاش است تا این فناوری را به صورت محصولی عملی روانه بازار کند. وی می گوید برای رسیدن به این هدف حسگری خاص را طراحی کرده که کارکردی همانند دهها لنز دارد و می تواند به طور هوشمند بر هر نقطه ای از عکس که کاربر بخواهد فوکوس کند.
با این حساب عکس ها اعم از آماتور و حرفه ای دیگر دغدغه ای از بابت بی دقتی در فوکوس و خراب شدن عکس هایشان به همین علت نخواهند داشت و می توانند راحت تر لحظه های ناب را شکار کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed