تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: جامعه ‌اطلاعاتی

تاریخ ارسال: شنبه، 4 تیرماه 1390  

 

بهترین شهرهای آمریکای شمالی برای کارشناسان آی.‌تی

 
 

کارشناسان مرکز تحقیقاتی Modis بر این اساس بررسی جدیدی انجام داده‌اند که طی آن بهترین شهرهای دنیا برای کارشناسان و متخصصان IT مشخص شده است.  

 
 

کارشناسان مرکز تحقیقاتی Modis بر این اساس بررسی جدیدی انجام داده‌اند که طی آن بهترین شهرهای دنیا برای کارشناسان و متخصصان IT مشخص شده است.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، صنعت فناوری ارتباطات و اطلاعات که این روزها خدمات و محصولات آن محبوبیت فراوان نزد عموم مردم پیدا کرده، به سرعت در حال پیشرفت است که این جریان نیاز به کارشناسان و متخصص جدید را می‌طلبد تا از این طریق بتوان به این نیاز روز افزون پاسخ گفت.

اگرچه میزان اشتغال‌زایی در صنعت فناوری اطلاعات نسبت به دیگر صنایع وضعیت بهتری دارد، اما با این وجود در برخی مناطق دنیا میزان اشتغال‌زایی و سطح درآمد برای کارشناسان IT وضعیت بهتری دارد. کارشناسان مرکز تحقیقاتی Modis بر این اساس بررسی جدیدی انجام داده‌اند که طی آن بهترین شهرهای دنیا برای کارشناسان و متخصصان IT مشخص شده است. در این شهرها یک کارمند حوزه فناوری که به صورت تمام‌وقت کار می کند، شرایط بهتری دارد و سطح درآمد آن بالاتر است.

هوستون، ایالت تگزاس آمریکا

این شهر یکی از مراکز تولید نفت در کشور آمریکا محسوب می‌شود که این پالایشگاه‌های نفتی بیش از پیش کارشناسان و متخصصان IT را جذب می‌کنند. مهم‌ترین تخصص‌های مورد نیاز در این شهر Java، .NET و کارشناسان سیستم‌های عامل ویندوز، لینوکس و یونیکس است.

واشنگتن دی.سی

در این شهر تمام ادارات دولتی مرکزی آمریکا واقع شده‌اند و از وزارتخانه‌ها گرفته تا آژانس‌ها و مراکز وابسته به دولت آمریکا، در این شهر تمرکز دارند. این مرکز به صورت عمده فعالیت‌های خود را بر اساس خدمات IT تعریف کرده‌اند و همین مسئله موجب شده است تا تمرکز آن‌ها بر جذب متخصصان IT باشد. مدیر پروژه و مهندس نرم‌‌‌افزار تخصص‌هایی است که در این شهر بیشتر به آن‌ها نیازمند هستند.

کولومبوس، ایالت اوهایو

رشد مراکز درمانی و خدمات اقتصادی در شهر کولومبوس عاملی بوده است که نیاز به کارشناسان IT در این منطقه را تا چند برابر افزایش داده است. در این شهر مدیران پروژه، توسعه دهندگان وب، تحلیلگران اقتصادی و متخصصان نرم‌افزار بیش از دیگر کارشناسان IT شرایط استخدامی دارند.

دیترویت، ایالت میشیگان

دو سال قبل این شهر عنوان بدترین شهر آمریکا در زمینه اشتغال‌زایی در حوزه IT را به خود اختصاص داده بود که هم‌اکنون با گذشت این زمان توانسته است به عنوان یکی از بهترین شهرهای آمریکا در این زمینه مطرح شود. در این شهر کارخانه‌های بزرگ خودروسازی واقع شده‌اند که متخصصان IT را با درآمدهای بالا جذب می‌کنند.

فیلادلفیا

شهر آفتابی فیلادلفیا به صورت گسترده نسبت به در اختیار گرفتن کارشناسان جدید برای حوزه‌های خدمات تجازی، بیمه، بهداشت و درمان و ... احساس نیاز می‌کند و بر این اساس مدیران پروژه، تحلیلگران تجاری، کارشناسان سیستم‌های QA، توسعه‌دهندگان سیستم‌های Java و کارشناسان .NET می‌توانند مشاغل مورد نظر خود را با درآمد بالا به دست آورند.

ادیسون، ایالت نیوجِرسی

از بعد از واقعه 11 سپتامبر شهرهایی مانند ادیسون تمرکز بیشتری بر جذب کارشناسان IT دارند. این شهر هم‌اکنون کارشناسانی که در زمینه‌های مدیریت پروژه، تحلیل بازار، سیستم‌های Java و توسعه .NET فعالیت می‌کنند را به صورت گسترده با درآمد مکفی جذب می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed