تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: بازی‌ رایانه‌ای

تاریخ ارسال: جمعه، 20 خردادماه 1390  

 

متوسط سن کاربران بازی‌های رایانه‌ای ۳۷ سال اعلام شد

 
 

در حالی که تصور می شد نوجوانان و جوانان مشتری اصلی بازی های رایانه ای و ویدیویی هستند، نتایج تحقیقات تازه چیز دیگری را نشان می دهد.  

 
 

در حالی که تصور می شد نوجوانان و جوانان مشتری اصلی بازی های رایانه ای و ویدیویی هستند، نتایج تحقیقات تازه چیز دیگری را نشان می دهد.

به گزارش فارس به نقل از آی تی ورلد، بر اساس آمار جدید انجمن نرم افزارهای تفریحی آمریکا اجرای بازی های ویدیویی دیگر تفریحی مختص افراد کم سن وسال نیست و متوسط سن کاربران این بازی ها به 37 سال افزایش یافته است.

از سوی دیگر، متوسط سن کسانی که دست به خرید بازی های رایانه ای می زنند به 41 سال رسیده است. کارشناسان معتقدند در سال های اخیر تعداد افرادی که همراه با بچه هایشان بازی های ویدیویی و رایانه ای را اجرا می کنند افزایش قابل توجهی یافته است.
بر اساس آمار این انجمن 45 درصد از والدین حداقل هفته ای یک بار همراه با بچه هایشان به بازی های ویدیویی می‌پردازند. بر همین اساس 13 درصد از بچه ها معمولا بازی هایی را خریداری می کنند که متناسب با سن و سالشان نیست و برای بزرگسالان طراحی شده که این مساله موجب نگرانی های جدی شده است.

نکته نگران کننده ان است که 91 درصد والدین تاکنون بازی هایی خریداری کرده اند که دارای محتوای جنسی یا خشونت آمیز است و همین مساله احتمال مشاهده چنین بازی هایی توسط کودکان را به شدت افزایش می دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed