یکی از مدیران شبکهی اجتماعی لینکدین گفت: قصد داریم به دنبال فرصتهایی جدید در چین باشیم و برروی جمعیت گسترده کاربران در این کشور سرمایهگذاری کنیم، اگرچه فعالیت در این کشور با پیچیدگیها و مشکلات خاص خود توام است.
به گزارش ایسنا، لینکدین که یک شبکهی اجتماعی اشتغالیابی است و در آمریکا و اروپا دارای محبوبیت فراوانی است، هماکنون حضور اندکی در بازار شبکههای اجتماعی چین دارد.
لینکدین جزو معدود شبکههای اجتماعی است که هنوز کاربران چینی به آن دسترسی دارند. توییتر و فیسبوک در چین مسدود هستند و لینکدین نیز در ماه فوریه سال جاری میلادی برای مدت کوتاهی مسدود شد.
لینکدین همانند فیسبوک به کاربران اجازه میدهد تا برای خود پروفایلهای اختصاصی همراه با عکس و جزییات درباره خود ایجاد کند. همچنین به منزله یک پایگاه اطلاعاتی آنلاین از رزومههای الکترونیکی است.