تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: جمعه، 13 خردادماه 1390  

 

بویایی‌ام را از من بگیر اما لپ‌تاپم را نَه! / جوانان تکنولوژی را به بوییدن ترجیح می‌دهند

 
 

مطالعه جدید یک شرکت تحقیقاتی نشان می دهد 53 درصد از جوانان حاضرند قدرت بویایی خود را در مقابل در اختیار داشتن همیشگی تلفن همراه و لپ تاپ از دست بدهند. 

 
 

مطالعه جدید یک شرکت تحقیقاتی نشان می دهد 53 درصد از جوانان حاضرند قدرت بویایی خود را در مقابل در اختیار داشتن همیشگی تلفن همراه و لپ تاپ از دست بدهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت McCann بر روی گروهی هفت هزار نفری از جوانان 16 تا 30 ساله در چندین کشور مختلف جهان تحقیقاتی انجام داده تا عواملی که می تواند در این افراد انگیزه انجام فعالیتهای مختلف ایجاد کند را شناسایی و تعیین کند.

یکی از جالب توجه ترین نتایج تحقیق انجام شده این است که بیش از 53 درصد از افراد 16 تا 22 ساله ترجیح می دهند حس بویایی خود را از دست بدهند اما تلفنهای همراه یا لپ تاپهایشان را برای همیشه حفظ کنند.

محققان با ارائه لیستی از اشیا و عوامل مختلف از قبیل لوازم آرایشی، خودرو، پاسپورت، تلفن همراه، لپ تاپ و حس بویایی از داوطلبان سوال کردند در صورتی که تنها امکان حفظ دو گزینه از این لیست را داشته باشند، آن دو گزینه چه خواهد بود؟

بر اساس گزارش تایم، پاسخها نشان می دهند در حدود 53 درصد از افراد 16 تا 22 ساله و 48 درصد از افراد 23 تا 30 ساله حاضرند قدرت بویایی خود را از دست بدهند در صورتی که بتوانند یکی از گزینه های مرتبط با تکنولوژی، به ویژه تلفن همراه و لپ تاپ را حفظ کنند؛ آماری که نشاندهنده شدت گرفتن درجه ارزش ابزارهای الکترونیکی ارتباطاتی در برابر توانایی های طبیعی انسانی است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed