تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 8 خردادماه 1390  

 

مدعی جدیدی برای فیس‌بوک پیدا شد

 
 

مدیران فیس بوک درخواست دریافت نیمی از سهام این شرکت را بر اساس قراردادی در سال 2003 یک کلاهبرداری توصیف کرده و می گویند تسلیم چنین درخواست هایی نخواهند شد.  

 
 

مدیران فیس بوک درخواست دریافت نیمی از سهام این شرکت را بر اساس قراردادی در سال 2003 یک کلاهبرداری توصیف کرده و می گویند تسلیم چنین درخواست هایی نخواهند شد.

به گزارش فارس به نقل از اینترنت ویک، پل کگیلا یکی دیگر از دهها نفری است که در چند ماه اخیر شرکت فیس بوک را مورد پیگرد قضایی قرار داده است. وی بر اساس قراردادی که در سال 2003 با مارک زوکربرگ، مالک فعلی شرکت فیس بوک منعقد کرده وظیفه داشته برای توسعه سایتی با آدرس thefacebook.com با وی همکاری کند.

کگیلا بعد از گذشت 8 سال می گوید بر اساس این قرارداد باید نصف ارزش سهام فیس بوک به وی تعلق بگیردو با طرح این ادعا و پیگیری قضایی آن جنجال بزرگی را به راه انداخته است. جالب آنکه وی در آن زمان تنها 1000 دلار به زوکربرگ برای توسعه فیس بوک کمک کرده بود، اما حال مدعی دریافت صدها میلیون دلار پول است.

در مقابل مدیران فیس بوک می گویند این فرد در 10 سال اخیر هیچ گاه به این قرارداد استناد نکرده و به یاد آن نبوده است، اما حال که شاهد افزایش شدید ارزش سهم فیس بوک است قصد دارد از این مساله استفاده کند.

البته کارشناسان می گویند این قرارداد کماکان ارزش و سندیت خود را حفظ کرده و هیچ بعید نیست زوکربرگ مجبور شود مبالغ کلانی غرامت به آقای کگیلا بپردازد.

فیس بوک در دو سه سال اخیر به علت نقض گسترده حریم شخصی کاربران و همین طور به اشتراک گذاردن اطلاعات محرمانه مشترکان خدماتش با شرکت ها و اشخاص ثالث بارها و بارها محکوم شده و از سوی دیگر چندین بار با شکایت افرادی مواجه شده که در سال های گذشته با زوکربرگ رییس فیس بوک همکاری کرده اند، اما وی حق و حقوق آنها را نپرداخته است.

کگیلا در مصاحبه ای گفته که زوکربرگ را در سال 2003 و زمانی که او دانشجوی دانشگاه هاروارد بوده استخدام کرده است تا برای وی کدنویسی کند و بسیاری از ایده های فیس بوک در اصل متعلق به وی است و نه زوکربرگ.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed