تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: شنبه، 7 خردادماه 1390  

 

یارانه مطبوعات ایران در سال جاری ۶۰۰ میلیارد ریال است

 
 

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از توزیع مبلغ 600 میلیارد ریال یارانه مطبوعات سال جاری بر اساس شاخصه‌های کمی و کیفی جدید معاونت مطبوعاتی خبر داد. 

 
 

خبرگزاری فارس - معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از توزیع مبلغ 600 میلیارد ریال یارانه مطبوعات سال جاری بر اساس شاخصه‌های کمی و کیفی جدید معاونت مطبوعاتی خبر داد.

محمدجعفر محمدزاده با بیان این مطلب اظهار داشت: سال گذشته یارانه مطبوعات حدود 40 میلیارد تومان بود که تقریبا 75 - 80 درصد یعنی حدود 33 میلیارد تومان از آن محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال یارانه مطبوعات حدود 20 درصد افزایش دارد و مبلغ آن در حدود 60 میلیارد تومان خواهد بود.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از دغدغه‌های خود را اصلاح شاخصه‌های توزیع یارانه مطبوعات دانست و تصریح کرد: تاکنون تلاش زیادی برای تدوین و استخراج شاخصه‌های کمی و کیفی توزیع یارانه مطبوعات انجام شده و جلسات خوبی در این خصوص برگزار شده است.

شاخصه‌های کمی و کیفی توزیع یارانه‌ مطبوعات

محمدزاده با اشاره به استخراج شاخصه‌های کمی و کیفی توزیع یارانه مطبوعات متذکر شد: شاخصه‌هایی مانند داشتن یا نداشتن سرویس عکس و عکاس، تعداد اخبار تولیدی یا اخبار بازتولید شده، تعداد گزارش‌های خبری، تعداد خبرنگاران، داشتن یا نداشتن سرمقاله و . . . از جمله شاخصه‌هایی است که در توزیع یارانه مطبوعات مدنظر خواهد بود.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: البته استخراج چنین شاخصه‌هایی بسیار مشکل است اما برای رسیدن به یک کف عادلانه در توزیع یارانه مطبوعات باید این امر محقق شود.

وی با بیان این نکته در 3ماهه نخست امسال بخشی از شاخصه‌های کمی و کیفی مطبوعات استخراج شده است، اظهار داشت:‌ ممکن است استخراج و تدوین این شاخصه‌ها یک سال طول بکشد اما توزیع یارانه‌ها بر اساس شاخصه‌های کمی و کیفی منوط به اتمام این کار نیست و به هر میزانی که کار پیش رود بر اساس همان در توزیع یارانه‌ها عمل می‌کنیم.

محمدزاده درباره نحوه توزیع یارانه‌ها در سال جاری تصریح کرد: به هر شاخصی که در توزیع یارانه‌ها دست یابیم براساس همان، امر توزیع یارانه‌ها را انجام می‌دهیم و گروه ویژه‌ای در معاونت مطبوعاتی به‌صورت خاص بر استخراج شاخصه‌های کمی و کیفی متمرکز هستند.

شنیده می شود معاون مطبوعاتی در راستای اجرای این برنامه دست به تغییراتی در نیروی انسانی این معاونت نیز زده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed