تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: همایش

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 22 اردیبهشتماه 1390  

 

برگزاری سمینار بررسی الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت در حوزه‌ی روابط عمومی

 
 

سمینار بررسی الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت در حوزه روابط عمومی هفته آینده در تهران و در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد.  

 
 

سمینار بررسی الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت در حوزه روابط عمومی هفته آینده در تهران و در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری سمینار بررسی الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت در حوزه روابط عمومی، این سمینار در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تدوین الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت و به مناسبت گرامیداشت 27 اردیبهشت "روز روابط عمومی" با حضور 350 نفر از مدیران و کارشناسان ارشد روابط عمومی‌های کشور برگزار خواهد شد.

در این سمینار، اساتید برجسته ارتباطات و روابط عمومی کشور از جمله دکتر مهدی محسنیان‌راد، دکتر باقر ساروخانی، دکتر علی اکبر فرهنگی، دکتر محمدحسن زورق، دکتر ناصر میرسپاسی و دکتر علیرضا دهقان درباره روابط عمومی در اسلام، ایران باستان و الگوهای رایج در سطح جهان سخنرانی خواهند کرد.

هوشمند سفیدی - دبیر این سمینار - با اعلام این مطلب خاطر نشان کرد: تدوین الگوی اسلامی روابط عمومی، یک ضرورت به حساب می‌آید و به همین منظور، مباحث ارائه شده در این سمینار، مبانی تدوین الگو را ارائه خواهد داد ولی پس از آن، چهار کارگروه طی شش ماه، فعالیت‌های لازم برای تدوین الگو پی خواهند گرفت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed