تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: جمعه، 16 اردیبهشتماه 1390  

 

افت محبوبیت تلویزیون طی ۲۰ سال گذشته در آمریکا

 
 

شرکت تحقیقاتی Nielsen بر اساس آخرین بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده است که این روزها تعداد کمتری از مردم آمریکا صاحب گیرنده تلویزیون هستند و نسبت به قبل تمایل آن‌ها برای خرید گیرنده تلویزیونی بسیار کم شده است.  

 
 

شرکت تحقیقاتی Nielsen بر اساس آخرین بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده است که این روزها تعداد کمتری از مردم آمریکا صاحب گیرنده تلویزیون هستند و نسبت به قبل تمایل آن‌ها برای خرید گیرنده تلویزیونی بسیار کم شده است.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، این شرکت تحقیقاتی در گزارش جدید خود توضیح داده است که برای نخستین بار در 20 سال گذشته از تعداد خانواده‌های صاحب تلویزیون در آمریکا کاسته شده که این جریان به دلیل کاهش درآمدهای مردم و ارایه فناوری‌های دیجیتالی جایگزین برای تلویزیون‌ها صورت گرفته است.

طبق آمار منتشر شده از سوی این شرکت، تا سال 2012 میلادی 114.7 میلیون خانه در کشور آمریکا صاحب گیرنده تلویزیون خواهند بود که این رقم از 115.9 میلیون خانواده تلو‌یزیون‌دار در این کشور طی سال جاری کمتر است.

اگرچه این کاهش بسیار اندک است و چندان قابل ملاحظه به نظر نمی‌رسد، اما این جریان نشان می‌دهد که تلویزیون در چرخه محصولات سرگرمی جذاب و مورد پسند کاربران خارج می‌شود و جای خود را به نسل جدید دستگاه‌های الکترونیکی و دیجیتالی خواهد داد.

شرکت تحقیقاتی Nielsen همچنین اعلام کرده است که انتقال سیستم‌های پخش برنامه‌های تلویزیونی از آنالوگ به دیجیتال از دیگر مسایلی بوده که باعث کاهش تعداد تلویزیون‌ها در آمریکا شده است. زیرا خانواده‌های فقیر قادر به خرید نسل جدید گیرنده‌های تلویزیونی دیجیتالی که قیمت گران‌تری دارند، نیستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed