تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: جمعه، 16 اردیبهشتماه 1390  

 

هجوم جوانان آمریکایی به اینترنت برای شناخت بن لادن

 
 

با گذشت 10 سال از واقعه 11 سپتامبر نسل جدید جوانان و نوجوانان آمریکایی اطلاعات چندانی در مورد بن لادن ندارند و برای کسب اطلاعات در مورد وی به موتورهای جستجو پناه برده اند.  

 
 

با گذشت 10 سال از واقعه 11 سپتامبر نسل جدید جوانان و نوجوانان آمریکایی اطلاعات چندانی در مورد بن لادن ندارند و برای کسب اطلاعات در مورد وی به موتورهای جستجو پناه برده اند.

به گزارش فارس به نقل از پی سی ورلد، بی اطلاعی عمومی و گسترده در مورد بن لادن در میان نسل جدید جوانان آمریکایی در حالی اتفاق می افتد که رسانه های این کشور اعم از رادیو و تلویزیون، نشریات و رسانه های آنلاین در یک دهه اخیر دست به بمباران تبلیغاتی شدید مردم زده اند.

آماری که توسط یاهو منتشر شده نشان می دهد نوجوانان آمریکایی جزو کم اطلاع ترین اقشار این جامعه در مورد حادثه 11 سپتامبر و بن لادن بوده اند. بر همین اساس 66 درصد از کسانی که در چند روز اخیر عبارت اسامه بن لادن چه کسی است را در این سایت جستجو کرده اند بین 13 تا 17 سال سن داشته اند.

این افراد در زمان وقوع این حملات تنها 3 تا 7 سال سن داشته اند. اما بی اطلاعی آنها در مورد یکی از مهم ترین رویدادهای تاریخ معاصر ایالات متحده علیرغم تاکید شدید مسئولان سیاسی این کشور و تبلیغات صورت گرفته باعث حیرت کارشناسان و صاحب نظران شده است.

جالب آنکه حدود 33 درصد از نوجوانانی که در مورد اسامه بن لادن در اینترنت جستجو کرده اند، به دنبال آن بوده اند که بدانند اسامه بن لادن چگونه مرده است. 40 درصد از افراد 13 تا 20 ساله عبارت چه کسی بن لادن را کشت ، جستجو کرده اند. 35 درصد هم به دنبال تئوری های توطئه ای که در این زمینه وجود دارد و ثابت می کند آمریکا در مورد قتل بن لادن دروغ گفته است، بوده اند.

روز یکشنبه که خبر مرگ بن لادن منتشر شد جستجوی اینترنتی در مورد وی در یاهو به ناگهان 1000 برابر بیشتر شد و وی را به شخصی بدل کرد که بیشترین جستجوها دراینترنت در موردش انجام می شود. این افزایش در مورد گوگل معادل یک میلیون درصد بوده است. از هر 5 نوجوان آمریکایی در این روز عبارت روبرو را جستجو کرده است: آیا بن لادن واقعا مرده است؟

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed