تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 5 اردیبهشتماه 1390  

 

افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای اهداف تحصیلی و شغلی

 
 

براساس نظرسنجی‌های جدید خبرگزاری آسوشیتدپرس در حال حاضر جوانان از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر برای اهداف دیگری به غیر از داشتن ارتباط با دوستانشان استفاده می‌کنند.  

 
 

براساس نظرسنجی‌های جدید خبرگزاری آسوشیتدپرس در حال حاضر جوانان از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر برای اهداف دیگری به غیر از داشتن ارتباط با دوستانشان استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد دانش‌آموزان، دانشجویان و افراد شاغل از شبکه‌های اجتماعی برای برقراری روابط تحصیلی و شغلی نیز استفاده می‌کنند.

از هر پنج دانش‌آموز دبیرستانی و دانشجوی کالج، چهار نفر اظهار کردند که شبکه‌های اجتماعی راهی بسیار مفید برای داشتن تعامل با همکلاسی‌هاست و از هر 10 نفر نیز هفت نفر معتقد بودند که این شبکه‌ها ابزار خوبی برای دریافت اطلاعات مربوط تکالیف درسی و رویدادهای مختلف در مدرسه و یا تشکیل گروه‌های درسی است.

بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان اظهار کردند، با توجه به اظهارنظر دانش‌آموزان مختلف درباره اساتید، شبکه‌های اجتماعی ابزار خوبی برای بررسی میزان توانایی استادان نیز هستند.

اما در میان دانشجویانی که شاغل هستند 62 درصد می‌گویند شبکه‌های اجتماعی برای داشتن تمایل با همکاران ابزار بسیار مفیدی است و از هر 10 دانشجوی شاغل 9 تن اظهار کردند که از این ابزار برای باخبر بودن از دوستان و اعضای خانواده خود استفاده می‌کنند.

هم‌چنین 74 درصد از پاسخ‌دهندگان در این نظرسنجی این شبکه‌ها را وسیله خوبی برای سرگرم شدن دانستند و 53 درصد نیز به طور کلی اظهار کردند اینترنت تاثیرگذاری زیادی برروی کیفیت آموزشی آن‌ها دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed