تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 26 فروردینماه 1390  

 

با همکاری مایکروسافت و تویوتا؛ خدمات اینترنتی خودرو گسترش می‌یابد

 
 

دو شرکت مایکروسافت و تویوتا از برنامه‌ی مشترک خود رونمایی کردند که براساس آن دو شرکت در زمینه‌ی ایجاد خدمات اینترنتی در حوزه‌ی خودرو با هم همکاری می‌کنند.  

 
 

دو شرکت مایکروسافت و تویوتا از برنامه‌ی مشترک خود رونمایی کردند که براساس آن دو شرکت در زمینه‌ی ایجاد خدمات اینترنتی در حوزه‌ی خودرو با هم همکاری می‌کنند.

به گزارش ایسنا، قرار است این خدمات اینترنتی برای محصولات تولیدی شرکت تویوتا ایجاد شود.

بزرگترین شرکت نرم‌افزاری جهان با بزرگترین خودروساز جهان در مجموع حدود 12 میلیون دلار روی این برنامه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

تویوتا قصد دارد یک شبکه‌ی خودرویی تا سال 2015 با کمک مایکروسافت ایجاد کند که به مشتریانش اجازه می‌دهد به خدمات دیجیتالی تویوتا شامل جی.پی.اس، تجهیزات چندرسانه‌یی و مدیریت انرژی برای خودروهای برقی و هیبریدی دسترسی پیدا کنند.

قرار است این شبکه مشتریان تویوتا در بیش از 170 کشور را تحت پوشش قرار بدهد.

آکیو تویودا، رئیس شرکت تویوتا نیز به همین منظور به سیاتل، دفتر مرکزی شرکت مایکروسافت سفر کرد تا با استیو بالمر مدیرعامل این شرکت دیدار کند.

فیات به دنبال تصاحب کرایسلر

بزرگترین خودروساز ایتالیا ظرف دو ماه آینده سهم خود را در شرکت خودروسازی کرایسلر آمریکا به 30 درصد می‌رساند.

این کار به شرکت فیات کمک خواهد کرد تا کنترل مدیریت شرکت کرایسلر را بر عهده بگیرد و به بزرگترین سهامدار این شرکت تبدیل شود.

سرجیو مارچیونه، رئیس شرکت فیات، در این باره گفت: یکی از اهداف ما در سال جاری افزایش سهم در شرکت کرایسلر است.

کرایسلر در سال 2009 اعلام ورشسکتگی کرد.

فیات تعهد کرده که کرایسلر را به مرز سودآوری برساند. در همین حال فروش جهانی کرایسلر در ماه مارس امسال بالغ بر 24 درصد افزایش یابد.

در این ماه فروش کرایسلر به 164 هزار و 92 دستگاه رسید.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed