تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: یکشنبه، 14 فروردینماه 1390  

 

تلویزیون همچنان مهم‌ترین منبع اطلاعاتی ژاپنی‌ها

 
 

پس از وقوع زلزله و سونامی 11 مارس در ژاپن، تلویزیون همچنان اصلی‌ترین منبع اطلاعاتی مردم این کشور محسوب می‌شود. 

 
 

پس از وقوع زلزله و سونامی 11 مارس در ژاپن، تلویزیون همچنان اصلی‌ترین منبع اطلاعاتی مردم این کشور محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ای. بی. یو، بر اساس تحقیقات انجام شده پس از رخ دادن زلزله و سونامی اخیر در ژاپن، بیشتر مردم این کشور برای کسب اطلاعات همچنان تلویزیون را به دیگر رسانه‌های عمومی ترجیح می‌دهند.

نتایج حاصل از این دو تحقیق انجام شده نشان می‌دهد اگرچه با حوادث اخیر میلیونها ژاپنی برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود به اینترنت و وب‌سایت‌های شبکه‌ی اجتماعی روی آورده‌اند، رسانه‌ی سنتی جایگاه خود را به عنوان اصلی‌ترین منبع اطلاعاتی حفظ کرده است.

داده‌های به دست آمده از این تحقیقات اهمیت اطلاعات اینترنتی را پررنگ می‌کند، اما در کنار آن اعتمادی که مردم ژاپن به رسانه‌ی عمومی دارند را بیش از پیش نمایان می‌کند.

3224 نفر از توکیو در تحقیقی که توسط موسسه تحقیقاتی «نومورا» انجام شد، شرکت داشتند. این تحقیق نشان داد 80% مردم به «NHK» تلویزیون دولتی ژاپن، روی آوردند. طبق این نتایج اعتماد مردم به تلویزیون دولتی‌شان پس از رخدادهای اخیر سه برابر شده است.

شبکه‌های تلویزیونی پولی با 57 درصد رتبه‌ی دوم این تحقیقات را کسب کردند و سپس سایت‌های اینترنتی با 43 درصد و روزنامه‌ها با 36 درصد در رده‌ی دوم و سوم قرار گرفتند.

سایت‌های رسانه‌ای اجتماعی با 18 درصد پس از تلویزیون، اینترنت و روزنامه در مقام هفتم جای گرفتند، اما در این رده‌بندی رادیو را پشت سر گذاشتند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed