تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 19 اسفندماه 1389  

 

جدول ارزیابی جدیدترین تبلت‌های جهان: آی.پد باز هم اول شد

 
 

وب سایت Cnet در پی رونمایی پر سر و صدای جدیدترین محصول شرکت اپل، آی-پد2، به بررسی جدیدترین تبلتهای موجود در بازار جهانی پرداخته و تا به اینجا با توجه به میانگین امتیازهای آی-پد می توان از این تبلت به عنوان یکی از برترین تبلت های موجود در بازار نام برد.  

 
 

وب سایت Cnet در پی رونمایی پر سر و صدای جدیدترین محصول شرکت اپل، آی-پد2، به بررسی جدیدترین تبلتهای موجود در بازار جهانی پرداخته و تا به اینجا با توجه به میانگین امتیازهای آی-پد می توان از این تبلت به عنوان یکی از برترین تبلت های موجود در بازار نام برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با مقایسه معیارهای متفاوتی از قبیل عمر باتری، سرعت نمایش وب سایتها، حداکثر و حداقل روشنایی نمایشگر و میزان کنتراست موجود در تصاویر به رتبه بندی برترین تبلتهایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، پرداخته است.

بر اساس این رتبه بندی که هنوز ادامه داشته و به پایان نرسیده است، آی-پد شرکت محبوب اپل تا به اینجا بالاترین امتیازها را به خود اختصاص داده است، در پی این شرکت تبلتهایی به نام Archos و سپس تبلتهای دل، موتورولا، سامسونگ، و در نهایت ViewPadG قرار گرفته اند.

روش‌های مقایسه

لابراتوار وب سایت Cnet برای ارزیابی این تبلتها که تحت سیستم عامل ویندوز قرار ندارند، از سه شیوه استفاده کرده است:

عمر باتری: تست عمر باتری در این تبلتها بر مبنای نمایش یک فیلم سینمایی بوده است به این شکل که یک فیلم در هر یک از این تبلتها به نمایش در آمد تا زمانی که عمر باتری های آنها به پایان رسید. در این آزمایش حالت هر یک از تبلتها بر روی حالت "هواپیما" و میزان درخشندگی آن 150 شمع در متر مربع تنظیم کردند. برای آزمایش عمر باتری آی-پد، نسخه آی-پدی فیلم انیمیشن داستان اسباب بازی 3 به نمایش در آمد و برای تبلتهای اندرویدی نسخه 720 پیکسلی از همین فیلم نمایش داده شد.

سرعت نمایش وب سایت‌ها: تست سرعت نمایش وب سایتها با استفاده از وب سایتی که در آن تصاویر Flash و یا دیگر عناصر فعال وجود نداشت، مورد آزمایش قرار گرفتند. هر تبلت به یک شبکه واحد که هیچ ابزار دیگری به آن وصل نبود، متصل شده و آزمایش از زمانی که کلید ورود فشرده می شد، آغاز شده و با ناپدید شدن نوار آبی رنگ پایین مرورگر به پایان می رسید. سرعت در این تبلتها بر اساس ثانیه اندازه گیری شد و هر چه تعداد ثانیه ها پایین تر باشد به معنی بالاتر بودن سرعت نمایش صفحات وب سایتها است.

کنتراست و درخشندگی: حداکثر درخشندگی و میزان کنتراست هر یک از تبلتها با استفاده از یک تحلیل گر رنگ نمایشگرها به نام Minolta CA-210 اندازه گیری شد. با استفاده از این ابزار سفیدی و سیاهی مطلق هر یک از تبلتها مورد اندازه گیری قرار گرفته و با ترکیب حداکثر سیاه و سفید، میزان کنتراست نیز تعیین شد.

بر اساس نتایج نهایی به نظر می رسد آی-پد شرکت اپل در میان دیگر تبلتها از برتری هایی برخوردار است، عمر باتری این تبلت 12.6 ساعت، سرعت نمایش وب سایت در آن 9 ثانیه، حداکثر درخشندگی 388 شمع بر متر مربع، میزان درخشندگی اولیه 161 شمع بر متر مربع، و نسبت کنتراست در آن 881:1 اعلام شده است.

با این همه سریعترین تبلت برای نمایش وب سایتهای اینترنتی تبلت "زوم موتورولا" است زیرا سرعت بارگذاری و نمایش وب سایت در آن 6 ثانیه است، تبلتهای DellStreak 5 و نسخه 7 این تبلت، به همراه گلکسی تب سامسونگ و تبلت Viewsonic نسبت به آی-پد از سرعت بالاتری در بارگذاری وب سایتها برخوردارند، اما در دیگر امتیازها از آی-پد عقبترند.

همچنین پس از آی-پد بیشترین طول عمر باتری به تبلت "زوم موتورولا" اختصاص دارد که 9.3 تعیین شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed