برترین آثار انتشاراتی روابط عمومیهای کشور عصر امروز پنجشنبه با حضور اساتید، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان روابط عمومی در محل سالن همایشهای شهید قندی معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، برگزیدگان ششمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخشهای نشریه داخلی، سامانه الکترونیکی، فنون برتر انتشاراتی و کارشناسان برتر معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.
اسامی برگزیدگان به ترتیب اول تا سوم به شرح ذیل است:
1- نشریه داخلی
الف) بخش خبر: بانک توسعه صادرات، حوزه هنری تبلیغات اسلامی، صندوق تامین اجتماعی
ب) گزارش: بانک صادرات ایران، وزارت جهاد کشاورزی، شرکت توانیر
ج) مصاحبه: وزارت آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بانک تجارت
د) صفحهآرایی: لیزینگ ایران خودرو، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، رتبه سوم مشترکا کشتیرانی جمهوری اسلامی و سازمان ملی استعدادهای درخشان
ذ) عکس: پارس خودرو، ایساکو، بانک ملی ایران
ر) مقاله: شرکت ملی گاز ایران، بانک مرکزی، سازمان جنگلها و مراتع
س) سرمقاله: شرکت ملی نفت ایران، شرکت مخابرات ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای
ش) صفحه خوانندگان و ارتباط با مخاطبان: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، ذوب آهن
ص) جایزه خلاقیت و نوآوری: روابط عمومی شهرداری مشهد
2- سامانه اطلاعرسانی الکترونیکی
الف) خبرنامه الکترونیک: وزارت بازرگانی، شرکت مخابران استان اصفهان، بانک مسکن
ب) وب سایت: بانک توسعه صادرات، بانک صادرات ایران، رتبه سوم مشترکا مجتمع فنی تهران و شرکت ارتباطات زیر ساخت
3- فنون برتر انتشاراتی
الف) ویژهنامه مناسبتی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بانک مهر اقتصاد، ایساکو
ب) کتاب: شرکت آب و فاضلاب استان تهران، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران
ج) بروشور: فولاد مبارکه اصفهان، مرکز ملی فرش ایران، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری اصفهان
د) پوستر: شرکت مخابرات استان تهران، شرکت مبین نت، رتبه سوم مشترکا نمایشگاه بینالمللی مشهد و بانک قوامین
4- کارشناسان برتر: زهرا شاهنوازی بهزیستی استان یزد، آرش شایستهنیا تاکسیرانی قزوین، موسی سالاری آموزش و پرورش کرمان