تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: موسیقی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 1 اسفندماه 1389  

 

پیامدها و فرآیندهای جامعه‌شناختی رسانه‌ای شدن موسیقی در ایران بررسی می‌شود

 
 

در نشستی تخصصی با حضور تعدادی از جامعه‌شناسان و پژوهشگران حوزه موسیقی، موضوع رسانه‌ای شدن موسیقی در ایران، از دیدگاه علوم اجتماعی و به عنوان نوعی از معرفت مدرن بررسی می‌شود. 

 
 

در نشستی تخصصی با حضور تعدادی از جامعه‌شناسان و پژوهشگران حوزه موسیقی، موضوع رسانه‌ای شدن موسیقی در ایران، از دیدگاه علوم اجتماعی و به عنوان نوعی از معرفت مدرن بررسی می‌شود.

در این نشست که روز دوشنبه، دوم اسفند ۱۳۸۹، در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، دکتر نعمت الله فاضلی، استاد جامعه‌شناسی و مطالعات فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی، با موضوع «رسانه‌ای شدن موسیقی در ایران؛ پیامدها و فرآیندها» و اسماعیل خلیلی، عضو هیئت علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی وزرات علوم با موضوع «پیدایش و پویش نوعی از معرفت مدرن؛ موسیقی رسانه‌ای» به سخنرانی خواهند پرداخت.

این اولین نشست از مجموعه نشست‌های تخصصی «موسیقی و رسانه» است که همزمان با جشنواره موسیقی فجر، از روز دوشنبه به مدت شش روز، هر روزه از ساعت ۱۶-۱۸ در پژوهکشده فرهنگ و هنر ـ واقع در چهار راه ولیعصر ـ برگزار می‌شود.

دومین نشست از این مجموعه با عنوان «بررسی وضعیت نشریات تخصصی موسیقی در ایران» با حضور محمد موسوی، مهدی ستایشگر، سروش ریاضی و آروین صداقت‌کیش در روز سه‌شنبه، سوم اسفندماه برگزار می‌شود.

دیگر نشست‌های «موسیقی و رسانه» به شرح زیر هستند:

«موسیقی، ‌رسانه و مدیران موسیقی در ایران»
(چهاشنبه، چهارم اسفندماه با حضور محمد سریر، رضا مهدوی و سید عباس سجادی)

«انسان‌شناسی، فرهنگ و رسانه»
(پنج‌شنبه، پنجم اسفندماه با حضور ناصر فکوهی، افشین داورپناه و حسن خادمی طامه)

«تاریخ موسیقی و رسانه در ایران؛ ژورنالیسم موسیقی»
(جمعه، ششم اسفندماه با حضور ناصر مجرد ایرانی، ابوالحسن مختاباد، سید علیرضا میرعلی نقی و ایرج برخوردار)

«موسیقی از دیدگاه علم رسانه»
(شنبه، هفتم اسفندماه با حضور مسعود کوثری، اعظم راودراد، مهدی منتظرقائم و محمد مهدی لبیبی)

این مجموعه نشست‌ها از روز دوشنبه، دوم اسفندماه ۱۳۸۹ به مدت شش روز، هر روزه از ساعت 16 تا 18 در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی واقع در خیابان انقلاب، بین چهار راه ولیعصر، نبش خیابان شهید برادران مظفر جنوبی، پژوهشکده فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed