تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: جمعه، 29 بهمنماه 1389  

 

سهم ۲۳ درصدی شبکه‌های اجتماعی از وقت‌گذرانی‌های اینترنتی

 
 

شبکه‌های اجتماعی 23 درصد از زمانی که ما در دنیای آنلاین حضور داریم را به خود اختصاص می‌دهند و باعث شده‌اند زمان کمتری را برای چک کردن پست الکترونیکی، خواندن اخبار و سر زدن به سایت‌های مناسب اختصاص دهیم.  

 
 

شبکه‌های اجتماعی 23 درصد از زمانی که ما در دنیای آنلاین حضور داریم را به خود اختصاص می‌دهند و باعث شده‌اند زمان کمتری را برای چک کردن پست الکترونیکی، خواندن اخبار و سر زدن به سایت‌های مناسب اختصاص دهیم.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، مرکز تحقیقاتی Nielsen برای به دست آوردن نتایج یاد شده بیش از 200 هزار کاربر آنلاین آمریکایی را بین ژانویه 2010 تا ژانویه 2011 مورد مطالعه قرار داد و در پایان این بررسی اعلام کرد که زمان اختصاص یافته به شبکه‌های اجتماعی از سال گذشته تا کنون 50 درصد افزایش یافته است.

به گفته این مرکز، در حالی که سال گذشته تنها 16 درصد از زمان حضور کاربران در دنیای آنلاین به شبکه‌های اجتماعی اختصاص می‌یافت، این رقم در سال جاری به 23 درصد رسیده است.

این مرکز اعلام کرده است که کاربران آمریکایی در هر ماه به طور میانگین 6 ساعت در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند.

به دنبال این افزایش محبوبیت، از میزان مراجعات کاربران به پست الکترونیکی در رایانه‌های شخصی کاسته شده است. در سال گذشته 12 درصد زمان حضور کاربران در اینترنت به سر زدن به پست الکترونیکی اختصاص می‌یافت که این رقم در سال جاری به 8.3 درصد رسیده است.

البته باید توجه داشت که صاحبان گوشی‌های هوشمند در سال گذشته 37 درصد زمانی که در اینترنت سپری می‌کردند را به پست الکترونیکی اختصاص می‌دادند که این رقم در سال جاری به 42 درصد رسیده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed