بر اساس تحقیقات جدید انتظار میرود توییتر در سال 2011 میزان درآمدهای تبلیغاتی خود را به سه برابر افزایش دهد و به رقم 150 میلیون دلار برساند.
به گزارش ایسنا، شرکت تحقیقاتی eMarketer در گزارش جدید خود اعلام کرد: درآمد توییتر از بخش تبلیغات در سال 2010 نزدیک به 45 میلیون دلار بوده است و این شرکت میتواند در سال 2011 این درآمد را به 150میلیون دلار و در سال 2012 به 250 میلیون دلار افزایش دهد.
این شرکت همچنین اعلام کرد: یکی از دلایل افزایش چشمگیر درآمدهای تبلیغاتی توییتر استفاده از پلت فرم تبلیغاتی خود محور است. همان طور که در گوگل و فیس بوک از آن استفاده شده است.
اخیرا چندین شرکت خواهان خرید توییتر بودند اما این سرویس اجتماعی به این پیشنهادها پاسخ منفی داد و مدیر اجرایی توییتر اعلام کرد که این سرویس یک سرویس مستقل باقی خواهد ماند.