تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: بزرگداشت

تاریخ ارسال: جمعه، 17 دیماه 1389  

 

دیدار معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با «پدر علم ارتباطات»

 
 

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه 15 دی ماه به دیدار دکتر کاظم معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات ایران رفت و از خدمات علمی و رسانه‌ای وی تجلیل کرد.  

 
 

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه 15 دی ماه به دیدار دکتر کاظم معتمدنژاد، پدر علم ارتباطات ایران رفت و از خدمات علمی و رسانه‌ای وی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجعفر محمدزاده در این دیدار با تأکید بر ضرورت ارتقای هرم علمی رسانه‌های کشور گفت: توسعه کیفی مطبوعات از تلفیق دانش و تجربه به دست می‌آید و استادان علوم ارتباطات با ارائه یافته‌های علمی خود در هر دو سطح بنیادین و کاربردی می‌توانند به تحقق این مهم کمک کنند.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد با اشاره به نیاز اصحاب رسانه به پشتوانه نظری و مطالعاتی بیشتر و جایگاه آثار دکتر معتمدنژاد در ایجاد این پشتوانه افزود: سعی داریم فاصله دانش و تجربه را کاهش دهیم و با برگزاری همایشهای رسانه با حضور نظریه‌پردازان داخلی و خارجی ارتباطات، رسانه‌های کشور را متناسب با افق جهانی توسعه و به سمتی سوق دهیم که در حوزه منطقه‌ای اثرگذاری داشته باشند.

محمدزاده با اشاره به آمادگی معاونت مطبوعاتی برای بهره‌گیری از حضور همه استادان ارتباطات تصریح کرد: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، اتاق فکر مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور است و اعتبار گواهینامه اعطایی این دفتر باید به گونه‌ای باشد که برخورداری خبرنگار از استانداردهای حرفه‌ای و متناسب با کار در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌الملی تضمین شود.

وی همچنین از آمادگی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی برای تدوین دیدگاهها و تجربیات دکتر کاظم معتمدنژاد و دیگر استادان پیشکسوت در قالب تاریخ شفاهی مطبوعات ایران خبر دارد.

دکتر کاظم معتمدنژاد پدر علوم ارتباطات کشور نیز در این دیدار ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود و ارتقای کیفیت مطبوعات ایران گفت: تعداد روزنامه‌های ایران از بسیاری کشورهای جهان بیشتر است و خلاقیتها و استعدادهای خوبی نیز در آنها وجود دارد و با مدیریت صحیح، می‌توان آنها را به توسعه کیفی رساند.

این استاد علوم ارتباطات با اشاره به لزوم کارآموزی و به آموزی روزنامه‌نگاران افزود: اولویتهای آموزش خبرنگاری در کشور باید متناسب با نیازهای روز تغییر یابد و به عنوان مثال خبرنگاران برای حضور در عرصه‌های فراملی و تولید اخبار بین‌المللی به مهارتهایی از جمله زبانهای خارجی مجهز شوند.

معتمدنژاد، توسعه کیفی مطبوعات را کاری دشوار و مستلزم هماهنگی بین حوزه‌های گوناگون صنعت، روزنامه‌نگاری و دانشگاه‌ها خواند و برای تدوین معیارهای کیفی‌سازی مطبوعات اعلام آمادگی کرد.

این استاد ارتباطات همچنین ضمن استقبال از انجام مصاحبه برای ثبت تاریخ شفاهی مطبوعات، خواستار حضور بیشتر استادان ارتباطات به منظور فعال‌سازی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها شد.

در پایان این دیدار، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر ارشاد با اهدای یک جلد مصحف نفیس به پدر علم ارتباطات از خدمات علمی و رسانه‌ای وی تجلیل به عمل آورد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed