تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: جمعه، 3 دیماه 1389  

 

افزایش اقبال جوانان به وب۲

 
 

نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان داد که جوانان بیش از دیگر اقشار جامعه به پدیده وب 2 رغبت نشان می‌دهند.  

 
 

نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان داد که جوانان بیش از دیگر اقشار جامعه به پدیده وب 2 رغبت نشان می‌دهند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، طبق این بررسی‌ها زنان و مردان جوان به صورت یکسان به سمت وب 2 و خدمات وابسته به آن روی می‌آورند، بیشتر زمان خود را در طول زندگی در اینترنت به سر می‌برند و برای اتصال به دنیای مجازی از بیش از یک دستگاه استفاده می‌کنند.

این‌ها همان افرادی هستند که به صورت مستمر فایل‌های تصویری خود را روی سایت یوتیوب منتشر می‌کنند، وبلاگ خود را به‌روز می‌کنند و مقالات خود را با علامت‌های مخصوص در اینترنت به اشتراک می‌گذارد.

نتایج این بررسی‌ها که توسط موسسه تحقیقاتی Netpop Research انجام شد، با عنوان "تغییرات رسانه‌ای اجتماع 2010 " منتشر شده است. این بررسی آن دسته از افرادی را که به گونه‌ای در پدیده وب 2 درگیر بودند و به انتشار عکس روی اینترنت، وبلاگ‌نویسی، اشتراک‌گذاری فایل‌ها مشغول بودند را مورد بررسی قرار داد.

این مطالعات روی 4384 نفری که به خطوط اینترنتی پهن‌باند دسترسی داشتند و میانگین سن آن‌ها بیش از 13 سال بود، بین ماه‌های سپتامبر و اکتبر سال جاری صورت گرفت تا عادات جدید رسانه‌ای کاربران برای دنیای تجاری امروز نمایان شود.

از میان شرکت‌کنندگان در این تحقیق، 7 درصد افراد در طول هفته با بیش از 250 نفر به صورت مجازی ارتباط داشته‌اند. بیشتر این افراد جوان بوده‌اند، میانگین سن آن‌ها نیز 33 سال بوده است در بین آن‌ها زنان و مردان به یک میزان از اینترنت استفاده می‌کرده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed