بر اساس یک ارزیابی جدید، سایت شبکه اجتماعی توییتر 2.7 میلیارد دلار بیشتر از یک سال قبل ارزش دارد.
به گزارش ایسنا، دور جدید جمعآوری سرمایه، ارزش توییتر را به 3.7 میلیارد دلار رساند. این سایت یک سال قبل تنها یک میلیارد دلار ارزش داشت و اگرچه اکنون درآمدهای قابل توجهی دارد اما هنوز به سوددهی نرسیده است.
ارزش افزایش یافته نشان میدهد اعتماد سرمایهگذاران به اینکه توییتر در آینده سودده خواهد بود، افزایش یافته است.
اگرچه دیک کاستلو، مدیر اجرایی جدید توییتر برای نداشتن یک استراتژی منسجم برای رشد آینده مورد انتقاد قرار گرفته است، اما این سایت اکنون پیامهایی بهنام " توییتهای تبلیغی" را نمایش میدهد که تبلیغات را بدون تغییر تجربه کاربر، ارایه میکنند.
ایوان ویلیامز، یکی از بنیانگذاران این سایت اعلام کرده سال 2010 بیشتر به طراحی یک استراتژی سودآور اختصاص خواهد داشت.
سرویس توییتر که به کاربران امکان میدهد پیامهای محدود به 140 کاراکتر یا کمتر به همدیگر ارسال کنند، از زمان راهاندازی شدن در سال 2006، محبوبیت تصاعدی یافته است.