تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 23 آذرماه 1389  

 

مایکروسافت می‌خواهد فیس‌بوک را بخرد

 
 

همکاری سه ساله شرکت‌های مایکروسافت و فیس‌بوک به یک اسلحه قدرتمند در مقابل گوگل و شبکه‌های اجتماعی وابسته به آن تبدیل شده است. در این میان، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت تایید کرد که این شرکت درخواست خرید بزرگترین شبکه اجتماعی آنلاین جهان یعنی فیس‌بوک را به مدیران آن داده است. 

 
 

همکاران سیستم - همکاری سه ساله شرکت‌های مایکروسافت و فیس‌بوک به یک اسلحه قدرتمند در مقابل گوگل و شبکه‌های اجتماعی وابسته به آن تبدیل شده است. در این میان، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت تایید کرد که این شرکت درخواست خرید بزرگترین شبکه اجتماعی آنلاین جهان یعنی فیس‌بوک را به مدیران آن داده است.

به گزارش informationweek ، فریتز لانمن مدیر مرکز استراتژی‌های خارجی و خریدهای بزرگ مایکروسافت طی مصاحبه‌ای تایید کرد که استیو بالمر مدیرعامل این شرکت طی جلسه‌ای که با مارک زوکربرگ موسس فیس‌بوک داشته، به او پیشنهاد خرید این شرکت را داده است.

لانمن گفت: «بله؛ ما تلاش کردیم تا شرکت فیس‌بوک را خریداری کنیم. فیس‌بوک در زمینه‌های مختلف با مایکروسافت و فعالیت‌های قبلی آن شباهت دارد».

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که مایکروسافت پیشنهاد خرید فیس‌بوک به مبلغ 15 میلیارد دلار را مطرح کرده که البته این خبر از سوی لانمن تایید نشده است. گفته می‌شود که سخنگوی مایکروسافت نیز در پاسخ به این سوال که مایکروسافت رقم مذکور را برای خرید فیس‌بوک پیشنهاد داده، هیچ چیز نگفت.

خبرهای منتشر شده از سوی منابع آگاه پس از دیدار بالمر و زوکربرگ حکایت از پذیرفته نشدن این پیشنهاد از جانب مدیرعامل فیس‌بوک دارد. زوکربرگ در اکتبر 2007 فیس‌بوک را با سرمایه‌گذاری 240 میلیون دلاری راه‌اندازی کرده بود که ارزش سهام این شرکت هم‌اکنون 15 میلیارد دلار محاسبه می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed