تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: جمعه، 12 آذرماه 1389  

 

کارجویان، اطلاعات نامناسب خود را در رسانه‌های اجتماعی حذف می‌کنند

 
 

جوانان جویای کار به منظور جلب نظر کارفرمایان احتمالی، صفحات خود را در فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی اصلاح می‌کنند و مطالب و عکس‌های نامناسب آن را حذف می‌نمایند. 

 
 

ایتنا - جوانان جویای کار به منظور جلب نظر کارفرمایان احتمالی، صفحات خود را در فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی اصلاح می‌کنند و مطالب و عکس‌های نامناسب آن را حذف می‌نمایند.

برخی کاربران و جوانانی که به دنبال کار هستند، به منظور مقابله با واکنش تند و غیرمترقبه کارفرمایان احتمالی خود، با نام و مشخصات مستعار در فیس‌بوک عضو می‌شوند و یا صفحه خود را در این شبکه اجتماعی اصلاح نموده و محتویات ناشایست آن را حذف می‌کنند.

به گزارش ایتنا این محتویات نادرست می تواند شامل تصاویر و فایل‌های ویدوئی ناجور، انتقاد از کارفرماها و همکاران سابق و یا حتی کامنت‌های تندی باشد که دوستان کاربر در صفحه فیس‌بوکی او از خود بر جای می‌گذارند.

به نظر می‌رسد این افراد کاملاً حق دارند چرا که به گفته سی‌ان‌ان، مایکروسافت در تحقیقی که اخیراً انجام داده به این نتیجه رسیده است که 70 درصد افرادی که در سازمان‌ها و ادارات آمریکا وظیفه استخدام مدیران و نیروهای جدید را برعهده دارند، به دلیل اطلاعاتی که در سایت‌های اینترنتی از فرد کارجو به دست آورده‌اند، نسبت به او بی‌رغبت شده و قید استخدام او را می‌زنند.

امروزه با داشتن یک آدرس ایمیل می‌توان به صفحه کاربر در سایت فیس‌بوک دست پیدا کرد و یا اطلاعات بسیاری از او در فضای اینترنت به دست آورد؛ البته به شرطی که همه چیز صادقانه نوشته شده باشد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed