تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: یکشنبه، 23 آبانماه 1389  

 

اغلب کاربران نت‌بوک و نوت‌بوک را با هم اشتباه می‌گیرند

 
 

نتایج یک مطالعه جدید نشان داد، 58 درصد کاربرانی که نت‌بوک را به جای نوت‌بوک خریداری کرده‌اند، از این اقدام احساس رضایت می‌کنند و در مقابل، 70 درصد کاربرانی که قصد دارند نت‌بوک را به عنوان نخستین رایانه قابل‌حمل خود بخرند، از این تصمیم بسیار راضی هستند.  

 
 

ایستنا - نتایج یک مطالعه جدید نشان داد، 58 درصد کاربرانی که نت‌بوک را به جای نوت‌بوک خریداری کرده‌اند، از این اقدام احساس رضایت می‌کنند و در مقابل، 70 درصد کاربرانی که قصد دارند نت‌بوک را به عنوان نخستین رایانه قابل‌حمل خود بخرند، از این تصمیم بسیار راضی هستند.

موسسه تحقیقاتی NPD Group در بررسی‌های جدید خود دریافته است که کاربران به طور کلی فرق بین نت‌بوک و نوت‌بوک را نمی‌دانند و در بیشتر مواقع این دو دستگاه را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند.

طبق این مطالعه، 60 درصد کاربرانی که نت‌بوک را به جای نوت‌بوک خریداری کرده‌اند، بر این باورند که هر دو دستگاه کارایی مشابه دارند و هیچ فرقی با یکدیگر نمی‌کنند.

در حالی که نوت‌بوک‌ها از چند سال قبل در بازار موجود بودند، نت‌بوک‌ها به عنوان نسل جدید رایانه‌های قابل‌حمل محسوب می‌شوند که اندازه نمایشگر آن‌ها کمتر از 10 اینچ است و با داشتن قیمت کمتر از 500 دلار، امکانات رایانه‌ای را به صورت پایه در اختیار کاربران می‌گذارند.

کاربران معتقدند که کارایی و قابل‌حمل بودند، دو عامل اصلی در خرید نت‌بوک‌ها محسوب می‌شود. به طور کلی 65 درصد جوانان بین 18 تا 24 سال اعلام کرده‌اند که نت‌بوک را به دلیل قابلیت آسان آن در حمل و نقل خریداری کرده‌اند. حدود 60 درصد افراد قابلیت آسان در حمل و نقل نت‌بوک‌ها را به قیمت ارزان آن ترجیح می‌دهند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed