تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 3 آبانماه 1389  

 

دستور ایتالیا به گوگل برای مشخص کردن خودروهای دید خیابانی

 
 

رگولاتور حریم خصوصی ایتالیا به گوگل دستور داد نسبت به وجود علامت مشخص برروی خودروهای عکسبرداری دید خیابانی و به اطلاع عمومی رساندن مسیرهای حرکت این خودروها تضمین دهد.  

 
 

رگولاتور حریم خصوصی ایتالیا به گوگل دستور داد نسبت به وجود علامت مشخص برروی خودروهای عکسبرداری دید خیابانی و به اطلاع عمومی رساندن مسیرهای حرکت این خودروها تضمین دهد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی "لا استمپا"، طبق تصمیم این رگولاتور، گوگل باید از سه روز قبل در وب سایت‌های خود و از طریق رادیو و تلویزیون‌های محلی، مکان حضور خودروهای دید خیابانی را اطلاع دهد.

به گفته رییس دیده‌بان حریم خصوصی ایتالیا، بیم زیاد و همچنین دشمنی در بسیاری از کشورهای اروپایی علیه فعالیت عکسبرداری گوگل وجود دارد.

این سازمان در ماه سپتامبر و پس از انجام یک تحقیق در ماه می، دستور داد روند جمع‌آوری اطلاعات از شبکه‌های بی‌سیم وای فای توسط خودروهای گوگل متوقف شود.

در بیانیه‌ای که از سوی سخنگوی گوگل منتشر شد، این شرکت جزییات تصمیم رگولاتور حریم خصوصی ایتالیا را تایید نکرد اما اعلام کرد که به‌طور دائم با مقامات درباره حفاظت از داده‌های خصوصی در تماس است و به شهروندان در مورد مسیر فعالیت خودروهای عکسبرداریش اطلاع‌رسانی می‌کند.

گوگل جمعه گذشته برای نخستین بار اعتراف کرد خودروهای دید خیابانی به صورت تصادفی اطلاعات شخصی‌تری از آنچه پیش از این فاش شده بود، جمع‌آوری کرده‌اند.

سرویس دید خیابانی گوگل با نمایش تصاویر با زاویه 360 درجه از معابر، خیابان‌ها و بناهای شهرهای مختلف جهان، کاربران را به گردش مجازی می‌برد اما این سرویس نگرانی‌های زیادی را نسبت به از بین رفتن حریم خصوصی برانگیخته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed