تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: اشتراک محتوا

تاریخ ارسال: یکشنبه، 2 آبانماه 1389  

 

معرفی ۲۵ کلیپ ویدیویی به عنوان استعدادهای خلاق یوتیوب-گوگنهایم

 
 

۲۵ کلیپ ویدیویی از سراسر جهان به عنوان استعدادهای خلاق دوسالانه موزه گوگنهایم و یوتیوب معرفی شدند. 

 
 

خبرآنلاین - ۲۵ کلیپ ویدیویی از سراسر جهان به عنوان استعدادهای خلاق دوسالانه موزه گوگنهایم و یوتیوب معرفی شدند.

در فهرست نهایی «یوتیوب پخش می‌کند، دوسالانه ویدیویی خلاق» کلیپ‌هایی از آفریقای جنوبی تا برزیل از میان 23 هزار کلیپ پیشنهادی انتخاب شده‌اند. هدف از این دوسالانه ارتقا کلیپ ویدیویی به مدیومی هنری است.

موزه گوگنهایم واقع در نیویورک چهارشنبه گذشته دیوار سفید ورودی‌اش را به پرده‌ای بزرگ تبدیل و این کلیپ‌ها را پخش کرد. قرار بود دیروز (جمعه) پس از غروب آفتاب این کلیپ‌ها دوباره داخل موزه و همچنین شعبه‌های موزه در برلین، بیلبائو و ونیز پخش شوند. پخش کلیپ‌ها تا 24 اکتبر ادامه دارد.

ریچارد آرمسترانگ، مدیر موزه گوگنهایم گفت: «این رخداد اولین دوسالانه ویدیوی آنلاین است که توسط یک موزه معتبر هنرهای معاصر برگزار می‌شود.»

او افزود: «در دو دهه گذشته تصویر متحرک به شکلی غریب در هنر معاصر حل شده است.»

اد ساندرز، یکی از مدیران ارشد یوتیوب گفت: « این پروژه تلاشی است برای معرفی گوهرهای ویدیویی که در تقاطع فناوری و خلاقیت قرار دارند.»

وی در ادامه افزود: «این 25 ویدیو نماینده روح و جان ژانر و تکنیک مختص به ویدیوی آنلاین هستند.»

مضمون نامزدهای نهایی بسیار متنوع هستند. کلیپ «تحت حمایت» ساخته بریس کرشمان از آمریکا کلاژی از چهره مجریان خبری تلویزیون آمریکا است که در پس‌زمینه موسیقی فیلم‌های ژانر وحشت شنیده می‌شود.

«خرس بی‌نام» ساخته کریستن باخ از دانمارک انیمیشنی کوتاه درمورد یک شکارچی و یک خرس است. «پرندگان روی سیم» ساخته ژاربس آگنلی از برزیل نشستن پرندگان روی سیم‌های برق را هماهنگ با نوای موسیقی به تصویر کشیده است.

اغلب سازندگان این آثار جوانان حرفه‌ای هستند، هرچند در این میان نام دانشجوها، نوازندگان و حتی نام یک قهرمان شطرنج نیز به چشم می‌خورد.

جوان‌ترین استعدادها نیک برتک آفریقای جنوبی تبار از استرالیا متولد 1988 و پیر-اکسل وولام-پرزو متولد 1986 فرانسه هستند.

برگزارکنندگان این دوسالانه درمورد انتخاب‌هایشان گفته‌اند: «هیئت داوران در انتخاب استعدادها با بازه گسترده‌ای از ژانرها روبرو بودند؛ کلیپ‌های غیرداستانی، تجربی، انیمیشن، کلاژ، گرافیکی، بازسازی، نماهنگ و فیلم کوتاه داستانی.»

ننسی اسپکتر، گرداننده اصلی موزه گوگنهایم ریاست هیئت داوران را برعهده داشت. در این دوسالانه ویدیوهایی از شیلی، جمهوری چک، ژاپن، ایرلند شمالی، کره جنوبی و آمریکا شرکت کرده بودند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed