تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: پیامک

تاریخ ارسال: دوشنبه، 26 مهرماه 1389  

 

هر نوجوان به صورت میانگین ماهانه حدود سه هزار پیامک ارسال می‌کند

 
 

تحلیلهای جدید شرکت نیلسن با اشاره به رشد محبوبیت و افزایش استفاده از پیامک نشان می دهد یک نوجوان به صورت میانگین ماهانه سه هزار و 339 پیامک ارسال می کند.  

 
 

تحلیلهای جدید شرکت نیلسن با اشاره به رشد محبوبیت و افزایش استفاده از پیامک نشان می دهد یک نوجوان به صورت میانگین ماهانه سه هزار و 339 پیامک ارسال می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اگر هنوز برای پذیرفتن اینکه تعداد ارسال پیامک در میان کاربران تلفنهای همراه همچنان رو به افزایش است به اثبات نیاز دارید نگاهی به این آمار و ارقام بیاندازید: یک نوجوان به صورت میانگین ماهانه بالای سه هزار پیامک ارسال می کند.

این تعداد برابر 6 پیامک در هر ساعت از ساعات بیداری است. بر اساس تحقیقات جدید شرکت نیلسن جوامع انسانی شیفته پیامک، استفاده از اطلاعات و نرم افزارها شده است. این شرکت رفتارهای اطلاعاتی بیش از 60 هزار مشترک تلفن همراه به همراه سه هزار نوجوان طی ماه آوریل، می و ژوئن سال جاری مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و اعداد و ارقام به دست آورد که حیرت انگیزند.

بر اساس این مطالعات میزان ارسال پیامک به ویژه در میان نوجوانان 13 تا 17 سال رو به افزایش گذاشته است به طوری که یک نوجوان به صورت میانگین ماهانه سه هزار و 339 پیامک ارسال می کند. در این میان میزان استفاده دختران از پیامک نسبت به پسران بسیار قابل توجه است، دختران به صورت متوسط ماهانه چهار هزار و 50 پیامک و پسران دو هزار و 539 پیامک ارسال می کنند. همچنین میزان ارسال پیامک نوجوانان نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش یافته است.

دیگر گروه های سنی در ارسال پیامک حرف چندانی برای گفتن ندارند، رده های سنی 18 تا 24 ماهانه هزار و 630 پیامک ارسال می کنند و این میزان با بالا رفتن رده های سنی کاهش می یابد، تنها نکته ثابت در میان این اعداد و ارقام افزایش آنها در تمامی رده های سنی نسبت به سال گدشته است.

در سال 2008 دلیل اصلی استفاده از تلفنهای همراه افزایش امنیت فرد عنوان می شد اما امروزه همه چیز تغییر کرده است، 43 درصد از نوجوانان دلیل شماره یک خود برای خریداری تلفن همراه را ارسال پیامک می دانند، امنیت دلیل شماره دو و برقراری و حفظ ارتباط با دوستان دلیل شماره سه استفاده از تلفنهای همراه است.

از سویی دیگر ارسال پیامک در حال تبدیل شدن به جایگزینی کاربردی برای مکالمات تلفنی است به طوری که 22 درصد از کاربران تلفنهای همراه می گویند فرستادن پیامک از برقراری تماس تلفنی بسیار ساده تر است و 20 درصد از آنها این فرایند را سریعتر از مکالمات تلفنی می دانند. همچنین میزان استفاده از نرم افزارهای صوتی در میان نوجوانان در حدود 14 درصد و در میان تمامی گروه های سنی در حدود 55 درصد کاهش داشته است.

از سویی دیگر با کاهش یافتن میزان استفاده از کاربرهای صوتی تلفنهای همراه، شدت استفاده از نرم افزارها و اطلاعات در میان کاربران رو به افزایش گذاشته و در میان نوجوانان با افزایش چهار برابری از 16 مگابایت ماهیانه به 62 مگا بایت رسیده است.

بر اساس گزارش سی ان ان، در زمینه استفاده از اطلاعات، پسران از دختران سبقت گرفته و ماهانه 75 مگابایت بر ثانیه از اطلاعات استفاده می کنند در حالی که این میزان در میان دختران 53 مگابایت است. میزان استفاده از نرم افزارها و دانلود آنها نیز نسبت به سال گذشته با افزایشی 12 درصدی مواجه شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed