تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: میکروبلاگ

تاریخ ارسال: جمعه، 23 مهرماه 1389  

 

توییتر یک میلیارد کاربر می‌خواهد

 
 

توییتر که سومین سایت شبکه اجتماعی بزرگ جهان است، قصد دارد به یک میلیارد عضو دست یابد که ممکن است به این سرویس در رقابت با فیس بوک در جذب تبلیغ‌کنندگان کمک کند.  

 
 

توییتر که سومین سایت شبکه اجتماعی بزرگ جهان است، قصد دارد به یک میلیارد عضو دست یابد که ممکن است به این سرویس در رقابت با فیس بوک در جذب تبلیغ‌کنندگان کمک کند.

به گزارش ایسنا، ایوان ویلیامز، یکی از بنیانگذاران توییتر و مدیر اجرایی پیشین این شرکت در واکنش به هدف فیس بوک برای جلب کاربران بیش‌تر، اظهار کرد: توییتر به یک میلیارد عضو دست خواهد یافت اما درباره زمان آن اظهارنظری نکرد.

توییتر که کاربرانش روزانه بیش از صد میلیون پیام کوتاه ارسال می‌کنند، ماه گذشته و پس از آزمایش موفقیت‌آمیز با برندهایی مانند استارباکس و کوکاکولا، اعلام کرد تبلیغ‌کنندگان بیش‌تری را می‌پذیرد.

سایت‌های شبکه اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک که میلیون‌ها کاربر دارند، به طور فزاینده هزینه‌های تبلیغ بازاریابان را به عنوان منبع اصلی درآمد در نظر می‌گیرند.

سرویس میکرو وبلاگ‌نویسی توییتر سال جاری آزمایشی را با 30 تبلیغات‌کننده آغاز کرد و تبلیغات در کنار نتایج جست‌وجوی سایت و محبوب‌ترین موضوعات خبری در سمت راست صفحه وب نمایش داده می‌شد. برآورد شده به‌طور متوسط در هر 43 ثانیه، یک کلیک موس برروی این تبلیغات انجام گرفته است.

مارک زوکربرگ، بنیانگذار فیس بوک اوایل سال جاری اظهار کرده بود که رسیدن محبوب‌ترین سایت شبکه اجتماعی جهان به یک میلیارد کاربر یا حدود 14 درصد از جمعیت جهان، تقریبا یک گارانتی است.

توییتر که در سال 2006 بنیان‌گذاری شده است، ماه گذشته سایت خود را مورد به سازی قرار داد تا برای جذب کاربران بیش‌تر، ارسال عکس و ویدیو و نقشه را راحت‌تر کند. طراحی نوی این سایت هم‌چنین برای بازاریابان راه جدیدی جهت استفاده از مولتی مدیا در تبلیغات آنلاین فراهم می‌کند.

بر اساس آمار کام اسکار، این سرویس با بیش از 165 میلیون کاربر در سراسر جهان اکنون بالاتر از مای اسپیس نیوزکورپ قرار دارد و فیس بوک اول و ویندوز لایو پروفایل در رتبه دوم قرار گرفته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed