تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: سه شنبه، 6 مهرماه 1389  

 

اعتراض ایتالیایی‌ها به یک نرم‌افزار اپل / آی.فون ما را مافیایی و پیتزایی کرد!

 
 

کمیته تجسس درباره تلویزیون و رسانه ها در ایتالیا به وزیر گردشگری این کشور در خصوص یک نرم افزار ویژه "آی- فن" و "آی- پد" که در آن ایتالیا را به عنوان کشور "مافیا، موتورسیکلت، پیتزا و پاستا" معرفی کرده است اعتراض کرد.  

 
 

کمیته تجسس درباره تلویزیون و رسانه ها در ایتالیا به وزیر گردشگری این کشور در خصوص یک نرم افزار ویژه "آی- فن" و "آی- پد" که در آن ایتالیا را به عنوان کشور "مافیا، موتورسیکلت، پیتزا و پاستا" معرفی کرده است اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در طول جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، یک گروه موسیقی آلمانی آهنگی را برای تیم ملی ایتالیا خواند که در آن ایتالیاییها را به عنوان کشور "پاستا، پیتزا، مافیا و برلوسکونی" معرفی و خاطر نشان کرده بود که "آلمانیها حاضرند یک انجیر خشک برنده جام جهانی شود اما تیم ملی ایتالیا نه!"

این اقدام گروه موسیقی آلمانی با اعتراض گسترده ایتالیاییها مواجه شد. اکنون بار دیگر کشور چکمه ای البته در یک نرم افزار گردشگری ویژه "آی- فن" و "آی- پد" به عنوان نماد "پیتزا، پاستا و مافیا" شناخته شد.

در این راستا کمیته تجسس درباره تلویزیون و رسانه ها در ایتالیا در نامه ای که به "میکه لا ویتوریا برامبیلا"، وزیر گردشگری این کشور نوشته است نسبت به توهینی که نرم افزار محصولات اپل ویژه انجام یک سفر مجازی مفرح انجام داده است اعتراض کرد.

براساس گزارش آنسا، این برنامه جانبی که در فروشگاه آنلاین "آی- تیونز" عرضه می شود "چه کشوری؟" (''What Country) نام دارد. در این برنامه جانبی، کشورهای مختلف براساس شرایط فرهنگی خاصی معرفی می شوند.

برای مثال در این نرم افزار، اسپانیا با مردم پرشور، فرانسه با میدانهای رومانتیک، سوئیس با بانکها و شکلات و آمریکا با رویای آمریکایی و همبرگر معرفی می شود.

این درحالی است که از دیدگاه این برنامه جانبی ویژه "آی- فن"، نماد ایتالیا "پیتزا، پاستا، مافیا و موتورسیکلت" است.

این کمیته تجسس از وزیر گردشگری این کشور خواسته است که از طرف دولت ایتالیا از اپل توضیحاتی در این خصوص درخواست کند.

در این نرم افزار آمده است: "مافیا در ایتالیا بزرگ است. جای هیچ شگفتی نیست! کل ایتالیا مثل کوزا نوسترا (تشکیلات مافیایی) است. مافیای ایتالیایی شاید به خاطر فعالیتهای جنایتکاری سنتی است شناخته شده باشد اما امروز مافیا در ایتالیا پیچیده تر شده است. مافیا در ایتالیا یک نیروی نیرومند اقتصادی است که حدود 10 درصد از تولید ناخالص ملی این کشور را به خود اختصاص داده است و گردش مالی آن حدود 10 میلیارد یورو تخمین زده می شود."

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed