تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاریخ ارسال: یکشنبه، 14 شهریورماه 1389  

 

مخابرات، اسپانسر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شد

 
 

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت در بازیهای لیگ برتر فوتبال کشور حامی مالی (اسپانسر) تیم تراکتور سازی تبریز شد.  

 
 

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت در بازیهای لیگ برتر فوتبال کشور حامی مالی (اسپانسر) تیم تراکتور سازی تبریز شد.

به گزارش ایرنا، صابر فیضی در نشستی خبری در مورد دلیل انتخاب این تیم گفت: تراکتور سازی بیشترین تماشاگر را در بین تیمهای فوتبال کشور دارد و به طور میانگین این تیم در هر بازی 26 هزارتماشاگر دارد و از طرفی پیشنهاد هشت میلیارد ریالی (800 میلیون تومانی) این تیم نیز بهترین پیشنهاد در میان پیشنهادهای رسیده بود.

وی تصریح کرد مبلغ هشت میلیارد ریالی قرارداد اسپانسری این تیم برای کل بازیهای لیگ برتر است.

راه اندازی پیامک تلفن ثابت به ثابت تا پایان سال 1390 در تمام شهرها

فیضی در مورد ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت به ثابت گفت: در مورد ارسال پیامک از تلفن ثابت به ثابت برخی مشکلات فنی وجود دارد و امیدواریم با انجام برخی اقدامها ارسال پیامک از تلفن ثابت به ثابت تا پایان سال 1390 در تمام شهرهای کشور اجرایی شود.

وی افزود: مسایل فنی ارسال پیامک از تلفن ثابت به سیار نیز در تهران حل شده است که باید به سرعت آن را به کل کشور تسری دهیم و با تکمیل شدن برخی زیر ساختها و رفع مشکلات فنی ارایه این سرویس در همه مراکز تلفن امکان پذیر است.

حداکثر 10 درصد سهام همراه اول واگذار می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان اینکه حداکثر 10 درصد از سهام همراه اول واگذار می شود گفت: اساسنامه همراه اول اصلاح و به سهامی عام تبدیل شده است.

فیضی بااشاره به اینکه ورود و پذیرش هر شرکتی در بورس مراحلی دارد و 44 ماه طول کشید تا شرکت مخابرات ایران وارد بورس شد، افزود: با توجه به تجربه ورود شرکت مخابرات به بورس پیش بینی میشود زمان ورود همراه اول به بورس کوتاه تر باشد.

این مقام مسوول مخابرات گفت: اجازه ورود همراه اول به بورس از سازمان خصوصی سازی اخذ و مکاتبات ان نیز انجام شده است.

فیضی گفت: فقط موضوع قیمت گذاری این شرکت باقی مانده که برای ارزیابی قیمت آن شرکتی انتخاب شده است و در پنج یا شش روز آینده قیمت نهایی را به ما اعلام خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود : برخی از شرکتهای داخلی اعلام کرده اند که لازم نیست همراه اول به بورس و یا فرابورس وارد شود و برای خرید ان اعلام امادگی کرده اند.

وی در پاسخ به سوالی درباره ورود همراه اول به بورس و تاثیر آن بر قیمت سهام مخابرات گفت: این موضوع نه تنها موجب کاهش ارزش سهام شرکت مخابرات ایران نمی شود بلکه ارزش ان را نیز افزایش می دهد.

مدیر عامل شرکت مخابرات در پاسخ به سوالی درباره اثر گذاری ورود همراه اول به بورس بر شاخص های بورس اوراق بهادار افزود: ورود همراه اول به بورس ممکن است بر شاخص های بورس اوراق بهادار اثر داشته باشد ، اما بر قیمت سهام شرکت مخابرات اثری ندارد.

وی گفت : به همین علت مسوولان بورس می گویند که همراه اول را به فرابورس ببرید و درآنجا سهامش را عرضه کنید.

آیین نامه معاملات مخابرات روان تر شده است

فیضی درباره مشخص ترین تغییرات در آیین نامه معاملات و استخدام این شرکت پس از خصوصی سازی و همچنین حضور در بازارهای جهانی افزود: مذاکرات برای حضور در بازارهای خارجی شروع شده و این امر نیازمند اقدامها و مقدماتی است.

وی درباره آیین نامه معاملات نیز گفت: مشخصه این آیین نامه روان شدن کارها و امکان مشارکت در اجرای طرح هاست.

فیضی افزود: با خصوصی شدن شرکت مخابرات سه گروه مشترکان، دولت و کارمندان این شرکت سود بردند و درآمد امسال دولت از این شرکت سه برابر سال 1387 است.
وی درباره آیین نامه استخدام نیز گفت: در این باره از قانون مدیریت خدمات کشوری به سمت قانون کار حرکت کردیم و از دید این آیین نامه تمام کارشناسان ما به حق و حقوق خود می رسند.

مخابرات دارای پروانه فیبر نوری است

مدیرعامل شرکت مخابرات درمورد اپراتور چهارم افزود : این موضوع همان فیبر نوری تا درب منازل است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ان را به عنوان اپراتور چهارم معرفی کرد.

فیضی بااشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران دارای پروانه فیبر نوری و صاحب فیبر نوری است، گفت: قرار است شرکت مخابرات تهران این موضوع را به صورت ازمایشی اجرا کند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: شرکتهای مختلفی در کشور دارای فیبر نوری هستند و ما میتوانیم فیبر نوری را در منازل به مشترکان تحویل دهیم و در این باره نیازی به ایجاد خطوط جدید فیبر نوری نیست.

تلفن اعتباری 10 هزار تومانی

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: موضوع تلفن اعتباری نیز در هیات مدیره تصویب و ابلاغ شده است و افراد با پرداخت مبلغ یکصد هزار ریال ( 10 هزار تومان) صاحب تلفن اعتباری می شوند و تعرفه این تلفن ها یک و نیم برابر تعرفه تلفن ثابت و معمولی است.
وی درباره تعرفه اجاره خطوط E1 و تعرفه های آن گفت: تعرفه های E1 ، تعرفه های پایه نیستند و در مقطعی برخی از افراد این خطوط را خریداری و به دیگران اجاره داده بودند.
فیضی افزود: با افزایش این خطوط در کشور هزینه واگذاری آن را به نصف کاهش دادیم و هزینه ماهانه را نیز از یک میلیون و 200 هزار ریال (120 هزار تومان) به 900هزار ریال( 90 هزار تومان) کاهش دادیم.

وی گفت: موضوع تعرفه E1 شفاف است و در پایگاه اطلاع رسانی شرکت مخابرات نیز قرار دارد.

قرارداد با بانک مرکزی و ایجاد شبکه مستقل بانکی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از امضای تفاهم نامه با بانک مرکزی به نیابت از بانک های کشور برای ایجاد شبکه مستقل امن ارتباطی بانکی برای بانک های کشور خبر داد.

فیضی در پاسخ به سوالی درباره نتیجه مذاکرات با ایرانسل درباره تعرفه ها افزود: در اخرین جلسه ای که برگزار شد ، تعرفه ارتباط داخلی (اینترکانکشن) ایرانسل تا آخر مرداد ماه معتبر است و بعد از این تاریخ نیز بر اساس کار کارشناسی مورد رضایت طرفین اجرا خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed