تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 28 مردادماه 1389  

 

طرح از اذان تا اذان در سینماهای مشهد اجرا نشد

 
 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد از اجرا نشدن طرح اذان تا اذان و تعطیلی سینماهای مشهد در فاصله افطار تا سحر خبر داد. 

 
 

خبرگزاری فارس - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد از اجرا نشدن طرح اذان تا اذان و تعطیلی سینماهای مشهد در فاصله افطار تا سحر خبر داد.

محمدكاظم دبیری اظهار داشت: طرح اذان تا اذان در مشهد به لحاظ وجود بارگاه رضوی اجرا نمی‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد تاكید كرد: برگزاری جلسات قرآنی و بحث‌های دینی و مذهبی كه در مشهد زیاد وجود دارد از دیگر علل برگزار نشدن این طرح است.

وی تصریح كرد: در ماه رمضان به خود‌سازی سفارش شده است و پرداختن به برنامه‌هایی در تلویزیون كه افراد را از این خودسازی دور می‌كند، شایسته نیست.

دبیری بهره‌وری بیشتر از قرآن را در این ماه ضروری دانست و تصریح كرد: در این ماه افراد باید بهره‌وری خود را از بركات معنوی این ماه بیشتر كنند و به بهره‌وری بیشتر از قرآن بپردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد خاطر نشان كرد: با توجه به كثرت برنامه‌های قرآنی در مشهد برنامه‌های تلویزیونی برای بهره‌وری از برنامه‌ها ایجاد مغایرت می‌كند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد اظهار داشت: افراد می‌توانند با برنامه‌ریزی و استفاده مناسب از این برنامه‌ها و برنامه‌های ماه رمضان به بهره‌وری بیشتر از این ماه دست یابند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed