تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: سه شنبه، 26 مردادماه 1389  

 

مردان از گشت‌وگذارهای اینترنتی بیشتر لذت می‌برند

 
 

نتایج حاصل از مطالعه جدید توسط محققان استرالیایی نشان داد، در حالی که گشت و گذارهای اینترنتی مهم‌ترین عامل خوشحالی مردان به حساب می‌آید، بودن در کنار اعضای خانواده بزرگترین عاملی است که می‌تواند شادمانی و خوشحالی را برای خانم‌ها به همراه داشته باشد.  

 
 

نتایج حاصل از مطالعه جدید توسط محققان استرالیایی نشان داد، در حالی که گشت و گذارهای اینترنتی مهم‌ترین عامل خوشحالی مردان به حساب می‌آید، بودن در کنار اعضای خانواده بزرگترین عاملی است که می‌تواند شادمانی و خوشحالی را برای خانم‌ها به همراه داشته باشد.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، در این مطالعه که با نام Happiness Index انجام شد، 8500 استرالیایی بین سنین 18 تا 64 سال شرکت کردند و در پایان مشخص شد که استراحت کردن محبوب‌ترین بهانه برای گذران وقت بوده و فعالیت‌های بدنی کمتر از دیگر بخش‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

بیش از نیمی از مردانی که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند اعلام کردند که خوشحالی و شادمانی آن‌ها مربوط به زمانی است که در سایت‌های اینترنتی گشت و گذار می‌کنند، بازی‌های آنلاین را انجام می‌دهند و یا از ابزارهای و امکانات شبکه‌های اجتماعی نظیر سایت Facebook استفاده می‌کنند. در مقابل، 39 درصد خانم‌ها نیز استفاده از اینترنت و گشت‌ و گذارهای اینترنتی به عنوان ابزاری برای شادمانی خود یاد کرده‌اند.

در این بررسی، 55 درصد خانم‌ها اعلام کردند که خوردن غذا و بودن در کنار اعضای خانواده مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند باعث خوشحالی آن‌ها شود که در این زمینه،‌ فقط 45 درصد مردان موافقت خود را اعلام کردند. علاوه بر این،‌ مشخص شد که خانم‌ها بیش از آقایان از بودن در کنار حیوانات خانگی خود لذت می‌برند.

چهل و هشت درصد مردان و 40 درصد زنان از بودن در کنار دوستان خود لذت می‌برند و خانم‌ها، بیشتر از آقایان به خواندن کتاب، خوردن غذا در آرامش و دادن هدیه به دوستان علاقه‌مند هستند.

"کارن فیلیپس " مدیرعامل شرکتThe Leading Edge گفت: این مطالعات می‌تواند به شرکت‌های تجاری که قصد سرمایه‌گذاری‌های جدید را دارند، کمک‌های فراوانی کند و به آن‌ها علایق مردم را نشان دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed