تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 23 مردادماه 1389  

 

توییتر دکمه‌ی توییت راه‌اندازی کرد

 
 

توییتر ویژگی جدیدی به‌نام Tweet Button عرضه کرد که هدف آن ساده‌تر کردن اشتراک‌گذاری لینک‌های وب موجود در این سرویس برای ناشران وب و کاربران نهایی است.  

 
 

توییتر ویژگی جدیدی به‌نام Tweet Button عرضه کرد که هدف آن ساده‌تر کردن اشتراک‌گذاری لینک‌های وب موجود در این سرویس برای ناشران وب و کاربران نهایی است.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام توییتر، ناشران وبی که این ویژگی را به کار بگیرند، به بازدیدکنندگان امکان می‌دهند لینک‌هایشان در توییتر را بدون ترک کردن سایت آن‌ها به اشتراک بگذارند که برای هر دوی ناشران و بازدیدکنندگان مفید خواهد بود.

ویژگی Tweet Button کادری را ظاهر می‌کند که دربردارنده صفحه کوتاه‌سازی آدرس URL یا آیتم‌های اشتراک گذاشتنی است.

ناشران می‌توانند متن سفارشی را که مایلند کادر Tweet Button به تمامی کاربران نشان دهد و هم‌چنین پیشنهاد به کاربران برای اشتراک‌های توییتر دیگری که مایل به هواداری از آن‌ها هستند، تنظیم کنند.

روند افزودن این ویژگی به سایت‌ها بسیار ساده بوده و بنا بر اعلام توییتر، تنها به چند خط کد نیاز دارد. برخی از سایت‌ها تاکنون گزینه Tweet Button را به‌کار گرفته‌اند که شامل CNN.com، یوتیوب، Time.com، هولو و یو اس ای تودی هستند.

فراهم کردن این نوع ابزار اشتراک‌گذاری برای ناشران وب از سوی سایت‌های شبکه اجتماعی و رسانه اجتماعی متداول شده است. فیس بوک نیز چند ماه قبل ابزار Like را عرضه کرد.

هم‌چنین توییتر ویژگی جدیدی را معرفی کرده که به کاربران تلفن همراه امکان می‌دهد بدون داشتن یک اشتراک توییتر پیام‌های توییت را از طریق پیام کوتاه دریافت کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed